Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må alle irriterende ting skje med meg? Endelig kom pakken min fra H&M, men i feil størrelser så jeg må sende alt tilbake og få det på nytt. Hvordan kan man lese feil på størrelser, og putte en tre ganger så stor størrelse enn det jeg hadde bestilt oppi pakken? :mad: I tillegg skulle jeg få 6900 i lønning, det er bare satt inn 5900 på konto. Det vil si at jeg må dra til jobben i morgen selv om jeg ikke skal jobbe for å kjefte på lønningsdamen. Og dette er ikke tilfeldigheter ... sånt skjer med meg HELE tiden. Noen andre som også føler seg som verdens skyteskive? :p

Lenke til kommentar
Hvorfor må alle irriterende ting skje med meg? Endelig kom pakken min fra H&M, men i feil størrelser så jeg må sende alt tilbake og få det på nytt. Hvordan kan man lese feil på størrelser, og putte en tre ganger så stor størrelse enn det jeg hadde bestilt oppi pakken?  :mad: I tillegg skulle jeg få 6900 i lønning, det er bare satt inn 5900 på konto. Det vil si at jeg må dra til jobben i morgen selv om jeg ikke skal jobbe for å kjefte på lønningsdamen. Og dette er ikke tilfeldigheter ... sånt skjer med meg HELE tiden. Noen andre som også føler seg som verdens skyteskive?  :p

5517219[/snapback]

 

Har hun ikke telefon?

Lenke til kommentar
Hvorfor må alle irriterende ting skje med meg? Endelig kom pakken min fra H&M, men i feil størrelser så jeg må sende alt tilbake og få det på nytt. Hvordan kan man lese feil på størrelser, og putte en tre ganger så stor størrelse enn det jeg hadde bestilt oppi pakken?  :mad: I tillegg skulle jeg få 6900 i lønning, det er bare satt inn 5900 på konto. Det vil si at jeg må dra til jobben i morgen selv om jeg ikke skal jobbe for å kjefte på lønningsdamen. Og dette er ikke tilfeldigheter ... sånt skjer med meg HELE tiden. Noen andre som også føler seg som verdens skyteskive?  :p

5517219[/snapback]

 

ja. jeg bestilte wow fra en nettbutikk, så var det noe klikk så det tok to uker før jeg fikk det og når jeg endelig fikk det så mangla det cd key :wallbash: + at jeg har hatt lungebetennelse i snart 6 uker da.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...