Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jaja. Da skal jeg gjøre skikkelig jobb. Jeg skal brenne Creedence Clearwater Revival 36 Greatest Hits til moren til en venninne av meg :D

 

Skal finne layouten til coveret og greier. Skikkelige greier :D

5512406[/snapback]

Har originalskiva stående i hylla. Kjøpe den og spare deg selv bryet? :p

 

Forslag til lørdagsgodt fra noen, forresten? Straks Rema for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Durin: Poenget er at jeg har faatt en PC fra hjelpemiddelsentralen og har rett til en ny til hoesten (da er det gaatt tre aar...).

Fikk faktisk et papir som var god for 15'000 i diverse butikker. Kjoepte foroevrig en raeva pc. Den begynner aa synge paa sitt siste vers naa... Haaper virkelig jeg faar ny. Ser ingen grunn til at jeg ikke skal faa det i alle fall saa.

Systemet skal utnyttes for alt det er godt for :wee:

Lenke til kommentar

jeg bruker ITunes som musikk program å når jeg trykker på delete på sangene forsvinner ikke sangene ut av lista.. jeg har ikke oppdatert itunes enda fordi det er jeg litt for lat til av en eller annen grunn:P veit noen om hav jeg må gjøre for å få bort sangene av lista? eller må jeg oppdatere itunes?

Lenke til kommentar
jeg bruker ITunes som musikk program å når jeg trykker på delete på sangene forsvinner ikke sangene ut av lista.. jeg har ikke oppdatert itunes enda fordi det er jeg litt for lat til av en eller annen grunn:P veit noen om hav jeg må gjøre for å få bort sangene av lista? eller må jeg oppdatere itunes?

5512676[/snapback]

Høyreklikk - Fjern.

 

Btw: Ueland, ban han :D

Lenke til kommentar
jeg bruker ITunes som musikk program å når jeg trykker på delete på sangene forsvinner ikke sangene ut av lista.. jeg har ikke oppdatert itunes enda fordi det er jeg litt for lat til av en eller annen grunn:P veit noen om hav jeg må gjøre for å få bort sangene av lista? eller må jeg oppdatere itunes?

5512676[/snapback]

So4 er ikke ment som support.

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=26

Lenke til kommentar
Bundy, hva er morsomt?

 

Kopinor er et organ som skolene har hatt en avtale med, der de betaler inn endel penger per år, mot å få lov til å kopiere fra bøker og nettsider, og Kopinor distribuerer penger til folk som skriver lærebøker.

 

Denne avtalen er ikke fornyet, og skolene har ikke lenger lov til å kopiere noe fra opphavsbeskyttet materiale, før en ny avtale er på plass.

5512185[/snapback]

Men jeg lurer veldig på hva Kopinor har med nettet å gjøre, de kan ikke skrive ut hva de vil fra nettet, det virker for meg helt bak mål, spesielt siden det ofte er snakk om sider som har en print knapp på sidene sine.. ;)

Lenke til kommentar
Jaja. Da skal jeg gjøre skikkelig jobb. Jeg skal brenne Creedence Clearwater Revival 36 Greatest Hits til moren til en venninne av meg :D

 

Skal finne layouten til coveret og greier. Skikkelige greier :D

5512406[/snapback]

Har originalskiva stående i hylla. Kjøpe den og spare deg selv bryet? :p

 

Forslag til lørdagsgodt fra noen, forresten? Straks Rema for min del.

5512452[/snapback]

Ikke kjøp = ikke bruke penger

 

Ordet "dog" brukes for mye på det forumet her.

5512486[/snapback]

Jepp. Det er vel ganske likt men.

Lenke til kommentar
godkveld, sant non stop blir oversatt ingen ende eller ingen stopp??

 

og don't stopp blir oversatt ikkje stopp?? skjønner kan vinne meg 100cash her :D

5512992[/snapback]

På engelsk blir det vel slik, men 'non' betyr ikke på fransk.

 

Non Stop kan altså bety både 'ingen ende' (på engelsk) og 'ikke stopp' (på fransk).

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...