Herr Brun Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Skurupu: Tragisk Men uhyre bra for en ti-aaring. 400 kroner for kebab er bra jobb det. Hvor dro du fra/til? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Vil noen se en skifyr tryne så innihelvetes jævlig og så knekke skia nedover en fjellskrent? Huge warn: Skieren døde tror jeg, pga han brakk nakken. Snurr film (Åpnes i nytt vindu) Endret 28. januar 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har vanligvis ikke hang over, men av en eller annen grunn får jeg det når jeg drikker Whiskey. Men alikevell drikker jeg det gang etter gang. 5511370[/snapback] Ikke si sånn da, når det bare er timer igjen til vors og jeg garantert kommer til å drikke en del whiskey på byen idag *gulp* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Lyst på en ny barebone pc jeg . Trenger ikke en så stor. Ene stasjonære er fubar, minne eller cpu som er gått til h. Greid meg med bærbar og en 250GB ekstern ett halvt år elns. EDIT: Og denne bærbare, vel, jeg kan kjøre xbox1 vifta på 100% uten at jeg hører dn noe særlig, fordi pcen bråker Endret 28. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har lyst paa ny pc jeg. Til hoesten kjoeper jeg stasjonaer, pluss at jeg faar gratis baerbar fra hjelpemiddelsentralen (sannsynligvis). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Herr Brun, what's your dysfunction? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Jeg har lyst paa ny pc jeg. Til hoesten kjoeper jeg stasjonaer, pluss at jeg faar gratis baerbar fra hjelpemiddelsentralen (sannsynligvis). 5511599[/snapback] Hmm, må begynne og tigge penger fra familie da. Noe sånt som Shuttle Zen XPC Hadde vært perfekt, mindre, og sånn klump på ledningen som en bærbar(ingen problem). Så kan jeg bare ta den med nordpå EDIT: faen, lyden spraker visst. Endret 28. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Harddiskene mine tok kvelden takket være en fübar strømforsyning her om dagen. Yay... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Uff så kjiipt, husker den gangen jeg formaterte feil disk, gråt i flere dager .. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 åååeee! Jeg sikler så vilt på vannavkjøling Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Da jeg var inne på Narvesen på Flotmyr i går kveld og skulle kjøpe meg en baconpølse så sa kassadama noe rart til meg: "Hver gang du er inne her så har du tygget på en en sånn" Det jeg tygde på er en del av en bruskork. Den nederste delen som "knekker" når man åpner flasken. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men slik er det. Har nå funnet ut at Coca Cola korkene er best å tygge på. Pepsi MAX har pigger Mens Coca Cola har flater Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Da jeg var inne på Narvesen på Flotmyr i går kveld og skulle kjøpe meg en baconpølse så sa kassadama noe rart til meg:"Hver gang du er inne her så har du tygget på en en sånn" Det jeg tygde på er en del av en bruskork. Den nederste delen som "knekker" når man åpner flasken. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men slik er det. Har nå funnet ut at Coca Cola korkene er best å tygge på. Pepsi MAX har pigger Mens Coca Cola har flater 5511703[/snapback] ..... OK? Endret 28. januar 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Da jeg var inne på Narvesen på Flotmyr i går kveld og skulle kjøpe meg en baconpølse så sa kassadama noe rart til meg:"Hver gang du er inne her så har du tygget på en en sånn" Det jeg tygde på er en del av en bruskork. Den nederste delen som "knekker" når man åpner flasken. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men slik er det. Har nå funnet ut at Coca Cola korkene er best å tygge på. Pepsi MAX har pigger Mens Coca Cola har flater 5511703[/snapback] Det heter en "durt"...cola-durt... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 B|Real: Durt? Hææ, er det det den delen heter? *tygge* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Yay, nå har jeg fått Grapple beam på Metroid Prime! ^^ Skjera? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 åååeee!Jeg sikler så vilt på vannavkjøling 5511695[/snapback] b|real.....pus....om du fantaserer om fin temperatur, og stabilt system i harmoni med gode timings og clock, så se for deg dette: mens PCen har det fint og er avkjølt og deilig....så drypper det en dråpe fra en eller annen plugg og kortslutter noe. Som resultat av det er hele systemet brent opp. Hold deg til god luftkjøling du Det er safe't hvertfall. Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Vil noen se en skifyr tryne så innihelvetes jævlig og så knekke skia nedover en fjellskrent? Huge warn: Skieren døde tror jeg, pga han brakk nakken. Snurr film (Åpnes i nytt vindu) 5511487[/snapback] Stakkars fyr. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 B|Real: Durt? Hææ, er det det den delen heter? *tygge* 5511713[/snapback] Yeah, det er en Durt ja Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 B|Real: Durt? Hææ, er det det den delen heter? *tygge* 5511713[/snapback] Yeah, det er en Durt ja 5511756[/snapback] OK. Takk Hvordan visste du det egentlig? Det er da ikke noe en hver burde vite Hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 b|real.....pus....om du fantaserer om fin temperatur, og stabilt system i harmoni med gode timings og clock, så se for deg dette: mens PCen har det fint og er avkjølt og deilig....så drypper det en dråpe fra en eller annen plugg og kortslutter noe. Som resultat av det er hele systemet brent opp. Hold deg til god luftkjøling du Det er safe't hvertfall. 5511738[/snapback] Jeg vet, jeg vet, men hey...man må bytte ut driten uasnett om ikke så lenge uansett-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg