Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyst på en ny barebone pc jeg :hmm:.

Trenger ikke en så stor. Ene stasjonære er fubar, minne eller cpu som er gått til h.

Greid meg med bærbar og en 250GB ekstern ett halvt år elns.

EDIT: Og denne bærbare, vel, jeg kan kjøre xbox1 vifta på 100% uten at jeg hører dn noe særlig, fordi pcen bråker :wee:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jeg har lyst paa ny pc jeg.

Til hoesten kjoeper jeg stasjonaer, pluss at jeg faar gratis baerbar fra hjelpemiddelsentralen (sannsynligvis). :woot:

5511599[/snapback]

Hmm, må begynne og tigge penger fra familie da. Noe sånt som Shuttle Zen XPC

Hadde vært perfekt, mindre, og sånn klump på ledningen som en bærbar(ingen problem). Så kan jeg bare ta den med nordpå :p

EDIT: faen, lyden spraker visst.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Da jeg var inne på Narvesen på Flotmyr i går kveld og skulle kjøpe meg en baconpølse så sa kassadama noe rart til meg:

"Hver gang du er inne her så har du tygget på en en sånn"

Det jeg tygde på er en del av en bruskork. Den nederste delen som "knekker" når man åpner flasken.

:D Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men slik er det. Har nå funnet ut at Coca Cola korkene er best å tygge på.

Pepsi MAX har pigger :( Mens Coca Cola har flater :)

Lenke til kommentar
Da jeg var inne på Narvesen på Flotmyr i går kveld og skulle kjøpe meg en baconpølse så sa kassadama noe rart til meg:

"Hver gang du er inne her så har du tygget på en en sånn"

Det jeg tygde på er en del av en bruskork. Den nederste delen som "knekker" når man åpner flasken.

:D Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men slik er det. Har nå funnet ut at Coca Cola korkene er best å tygge på.

Pepsi MAX har pigger :( Mens Coca Cola har flater :)

5511703[/snapback]

 

..... OK? :roll:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Da jeg var inne på Narvesen på Flotmyr i går kveld og skulle kjøpe meg en baconpølse så sa kassadama noe rart til meg:

"Hver gang du er inne her så har du tygget på en en sånn"

Det jeg tygde på er en del av en bruskork. Den nederste delen som "knekker" når man åpner flasken.

:D Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men slik er det. Har nå funnet ut at Coca Cola korkene er best å tygge på.

Pepsi MAX har pigger :( Mens Coca Cola har flater :)

5511703[/snapback]

Det heter en "durt"...cola-durt...

Lenke til kommentar
åååeee!

Jeg sikler så vilt på vannavkjøling :(

5511695[/snapback]

 

b|real.....pus....om du fantaserer om fin temperatur, og stabilt system i harmoni med gode timings og clock, så se for deg dette: mens PCen har det fint og er avkjølt og deilig....så drypper det en dråpe fra en eller annen plugg og kortslutter noe. Som resultat av det er hele systemet brent opp.

 

Hold deg til god luftkjøling du :) Det er safe't hvertfall.

Lenke til kommentar
b|real.....pus....om du fantaserer om fin temperatur, og stabilt system i harmoni med gode timings og clock, så se for deg dette: mens PCen har det fint og er avkjølt og deilig....så drypper det en dråpe fra en eller annen plugg og kortslutter noe. Som resultat av det er hele systemet brent opp.

 

Hold deg til god luftkjøling du :) Det er safe't hvertfall.

5511738[/snapback]

Jeg vet, jeg vet, men hey...man må bytte ut driten uasnett om ikke så lenge uansett-.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...