Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater formingslæreren min. Fikk en jævla firer. Er en av de fagene jeg vil gjøre det best i også. Faen! Skal joøke rmigslinje neste år også, så alt under fem er møkk, hehe.

5509539[/snapback]

 

I Lunde da eller?

 

Gratulerer med dagen til Rome. :fun:

5509592[/snapback]

 

Ja, blir vel det. Men vil heller inn i Skien, drar nok dit andreåret. Får leilighet da, hehe.

Miljøet i Lunde er så møkk uansett. Overfylt av rånerser og det som verre er.

Lenke til kommentar
Da var det på tide med en ny format c:

 

Snakkes så lenge... *koble til diskett stasjon* :sleep: Teite SATA driver

5509547[/snapback]

 

Hvordan formaterer man?

5509555[/snapback]

 

Hvert 10min får jeg en rar feilmelding fra NOD32, VELDIG plagsomt mens jeg spiller spill osv.

 

Hver gang jeg trykker caps eller noe så kommer det opp med stor skrift "CAPS: ON" osv, et merklig spyware program jeg ikke får fjernet

 

Masse små programmer som ligger her og der som ligger og horer seg i registerert som jeg ikke gidder å rense.

 

Så jeg skal ta en clean install av XP nå, med sp2 denne gangen :p

Lenke til kommentar
Forming i Skien? Klosterskogen som får det, er det ikke? Da havner du på samme skole som meg. :p

5509627[/snapback]

 

Enten Klosterskogen (er ikke særlig begeistret for navnet, haha) eller en skole som begynner på "B" og ligger i Skiensområdet.

 

Wuhu, det kunne vel vært... artig, antar jeg. XD

Lenke til kommentar
Forming i Skien? Klosterskogen som får det, er det ikke? Da havner du på samme skole som meg. :p

5509627[/snapback]

 

Enten Klosterskogen (er ikke særlig begeistret for navnet, haha) eller en skole som begynner på "B" og ligger i Skiensområdet.

 

Wuhu, det kunne vel vært... artig, antar jeg. XD

5509637[/snapback]

 

Brekkeby. ;)

 

Klosterskogen får jo kliss ny skole i løpet av 07. Jeg vil gå på den. :(

 

Medielinjen får tv og radio-studio bygget i samarbeid med bransjen og så videre.

Lenke til kommentar
Forming i Skien? Klosterskogen som får det, er det ikke? Da havner du på samme skole som meg. :p

5509627[/snapback]

 

Enten Klosterskogen (er ikke særlig begeistret for navnet, haha) eller en skole som begynner på "B" og ligger i Skiensområdet.

 

Wuhu, det kunne vel vært... artig, antar jeg. XD

5509637[/snapback]

 

Brekkeby. ;)

 

Klosterskogen får jo kliss ny skole i løpet av 07. Jeg vil gå på den. :(

 

Medielinjen får tv og radio-studio bygget i samarbeid med bransjen og så videre.

5509649[/snapback]

 

 

Det var navnet, ja. Ikke et videre sjarmerende navn det heller.

 

Går du på Medie-linja?

Lenke til kommentar
Går VK1 Medier ja.

 

Brekkeby, høhø, beryktet for idioter. ^^

5509677[/snapback]

 

Er Klosterskogen en stor skole? Har lyst til å gå på en større skole etter å ha bodd i det hølet jeg bor i nå i såpass mange år.

 

Ille er det at jeg tror jeg må gå på den nærmeste skolen med formgivingsfag, og det blir i tilfellet Lunde. Men Lunde er en fæl skole. Den liker jeg ikke. Stygt der og masse knehøner.

 

Haha, er den? Vel, kanskje jeg må begynner der og oppheve de fordommene da, HAHA haha... :ermm:

Lenke til kommentar
Det er vel stadig fritt skolevalg?

5509705[/snapback]

 

Jau, men er noe piss om at man må gå på nærmeste skole avhengig av noen linjer og når man søker vidergående og bla bla bla. Kan egentlig ingenting av det der. Fikk hefte i dag. Det må jeg lese.

 

Om jeg bare husker hvor jeg la det.

 

 

 

Anyhow, nå legger jeg meg, skal til Skien i morra. Natti natt.

Lenke til kommentar
Er Klosterskogen en stor skole? Har lyst til å gå på en større skole etter å ha bodd i det hølet jeg bor i nå i såpass mange år.

 

Ille er det at jeg tror jeg må gå på den nærmeste skolen med formgivingsfag, og det blir i tilfellet Lunde. Men Lunde er en fæl skole. Den liker jeg ikke. Stygt der og masse knehøner.

 

Haha, er den? Vel, kanskje jeg må begynner der og oppheve de fordommene da, HAHA haha... :ermm:

5509699[/snapback]

 

I elevantall er nok Klosterskogen stor, men næringsmiddelfag er plassert lenger vekk fra resten av oss. Så ikke alle er samlet. Men er nok større enn skolen du går på nå.

 

Jeg vet ikke om noen som ikke trives med miljøet på skolen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...