cheeplix Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nice . Gid det går slik på eldre historie for meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Ah, slick windows med SP2 *installere drivere og software* Jeg satt ny pers i dag på en ca 360 kunder i løpet av en dag Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nile - Lashed to the slavestick *Kjøpe nye cd'en* Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ah, slick windows med SP2 about time.. nå må du bare innstallere media center layout så er du med i gjengen igjen. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ah, slick windows med SP2 about time.. nå må du bare innstallere media center layout så er du med i gjengen igjen. Link til den layouten? Finner den ikke... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) *være mann å ikke ha sp2* Men så har jeg Media center layout.... Endret 10. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Noen andre her som ikke får "mine innlegg" til å virke? Får "Administratorene har begrenset antall søk. Vent 5 sekunder før du prøver igjen" hver gang, selv om jeg venter minst 20 sekunder. Endret 10. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Link til den layouten? Finner den ikke... http://home.no.net/phax9/div/Royale_theme.rar Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Link til den layouten? Finner den ikke... http://home.no.net/phax9/div/Royale_theme.rar Hvordan ser den ut? Skjermbilde? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Her har dere traktoren over alle traktorer. Av finesser kan det nevnes: Fullt Brembo bremsesystem Michelin racingslicks (glem gårdsarbeidet) Sparco racestoler i skinn Hauger av motormodifikasjoner, turbo, intercooler, byttet topp, stempel, sylindre. Alpine hi-fi-system, koblet til DVD-spiller to 7" LCD-skjermer med navigasjon koblet til Dedikert til Eline. EDIT: glemte michelin racingslicks. Endret 10. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Link til den layouten? Finner den ikke... http://home.no.net/phax9/div/Royale_theme.rar Tusen takk! @kd: Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvordan ser den ut? Skjermbilde? synes den er tusen gang mere smooth en den gamle, men krever kanskje litt tilvenning. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvordan ser den ut? Skjermbilde? synes den er tusen gang mere smooth en den gamle, men krever kanskje litt tilvenning. *laste ned* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nå blir jeg NØDT til å ha PS3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Noen andre her som ikke får "mine innlegg" til å virke? Får "Administratorene har begrenset antall søk. Vent 5 sekunder før du prøver igjen" hver gang, selv om jeg venter minst 20 sekunder. Fungerer hos meg, dog jeg er BM Og den stylen så ikke no pen ut IMO. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Snart Norwegian wood! *dæævve* Det er farlig nærme nå, ja =D Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Noen andre her som ikke får "mine innlegg" til å virke? Får "Administratorene har begrenset antall søk. Vent 5 sekunder før du prøver igjen" hver gang, selv om jeg venter minst 20 sekunder. Fungerer hos meg, dog jeg er BM Hmm, sikkert bare et lokalt problem da. Rart at vanlig søk og "Siste 24 timer" fungerer. ------ Tusen takk for linken, skinet var kjempefint! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Fungerer hos meg, dog jeg er BM Og den stylen så ikke no pen ut IMO. funker helt fint her også ble vant til denne style'n når jeg hadde windows media center edition innstallert, oppdaget først når jeg gikk over til vanlig xp hvor ekkel den gamle layouten var.. men alt krever jo litt tilvenning. *rocke* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) ble vant til denne style'n når jeg hadde windows media center edition innstallert, oppdaget først når jeg gikk over til vanlig xp hvor ekkel den gamle layouten var.. men alt krever jo litt tilvenning. *rocke* Den var digg, bortsett fra den enorme teksten i adresselinja og status-saken. Edit: Wohei, nå ble den normal igjen. Endret 10. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor ble FiskePinna utestengt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg