Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg å bli mektig lei, men også skuffet over folks ubevisthet.

Jeg fikk som vanlig en kjedemail i emailen min. Denne gangen handler det ikke om en gammel Nokia, men en kanskje eldre Ericsson! Det handler da om en Ericsson T18. Denne mobilen for lengst ute av produksjon. Er det hele tatt noen i våres vennekrets som vil ha denne mobilen? Jeg har selv en støvete Ericsson T10s liggende her. Det er en "kamskjell" mobil. I det tidlige stadiumet. Med atenne og klips på baksiden.

 

Jeg må si jeg er skuffet over at folk i det hele tatt tar og videresender slike mailer.

Har de fritidsproblemer? Er det "kult"? Vell, ikke spør meg, jeg sitter bare her og sukker.

 

Legger ved emailen så der får se hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli mektig lei, men også skuffet over folks ubevisthet.

Jeg fikk som vanlig en kjedemail i emailen min. Denne gangen handler det ikke om en gammel Nokia, men en kanskje eldre Ericsson! Det handler da om en Ericsson T18. Denne mobilen for lengst ute av produksjon. Er det hele tatt noen i våres vennekrets som vil ha denne mobilen? Jeg har selv en støvete Ericsson T10s liggende her. Det er en "kamskjell" mobil. I det tidlige stadiumet. Med atenne og klips på baksiden.

 

Jeg må si jeg er skuffet over at folk i det hele tatt tar og videresender slike mailer.

Har de fritidsproblemer? Er det "kult"? Vell, ikke spør meg, jeg sitter bare her og sukker.

 

Legger ved emailen så der får se hva jeg mener.

5507394[/snapback]

 

HEhehehahah, fikk en sånn mail for ca 2 år siden.

Var vel om en Nokia 6210 elns.

Da var jeg ung og uvitende, og jeg sendte jo mailen til 30 (!) personer fordi da ville jeg motta en mobil i posten.

 

Jeg sendte mailene og ventet spent på en mobil.

Men fikk jeg en? Nei. :p

Hvordan i /#&/¤ kan de vite hvor mange mailer jeg sender?

 

For noe tøv. :roll:

 

Edit: Leif var her. Jeg skjøt han. *pang*

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
jeg sender alltid slike videre, men jeg har jo 34 mobiler som følge av det og jeg da :fun:

5507536[/snapback]

Dette har jeg lite tro for så jeg trur at du spøker med oss: hehe :!: Morsomt.

 

Zeromac: Haha. Det var en stund jeg sendte videre mailer som det. Men de 2 siste jeg fikk angående mobiler sjekket jeg grundig opp. Fant ut at begge mobilene ikke var i salg og at de var steingamle... Stakkars uvitende folk som trur på det.

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
jeg sender alltid slike videre, men jeg har jo 34 mobiler som følge av det og jeg da :fun:

5507536[/snapback]

Dette har jeg lite tro for så jeg trur at du spøker med oss: hehe :!: Morsomt.

5507568[/snapback]

Hmm når jeg for en gang skyld skriver noe seriøst så er det ingen som tror på meg. Merkelig det der

Lenke til kommentar
Noe som står i en kjedemail er aldri sant, skjønner ikke hvorfor noen somhelst går på det, selv de i 6te klasse osv.

5507610[/snapback]

Akkurat.

 

har jo alltids den gode kjedemailen som jeg fikk fra humor911 ;)

(ligger noen sider bakover)

 

EDIT: Ø.B. ja, er det ikke rart :p

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
jeg sender alltid slike videre, men jeg har jo 34 mobiler som følge av det og jeg da :fun:

5507536[/snapback]

Dette har jeg lite tro for så jeg trur at du spøker med oss: hehe :!: Morsomt.

5507568[/snapback]

Hmm når jeg for en gang skyld skriver noe seriøst så er det ingen som tror på meg. Merkelig det der

5507638[/snapback]

:ermm:

Så du liker egentlig ikke essoburger?

Lenke til kommentar
Akkurat Essoburgern kødder man ikke med, den er hellig. Ikke et vondt ord om den nei.

5507661[/snapback]

Hehe. *går bort til Esso og stenger ned burgersalget*

*Ler mens Ø.B. synker ned på kne gråtende*

 

:D

 

Nei, må nok prøve denne oppskrytte Essoburgeren før jeg kan si noe som helst om den ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...