Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hører på Dream Theater - Pull Me Under på anlegget mitt... Ahh :love:

5505488[/snapback]

Enig.

Men DT - Take The Time er bedre. Særlig fra ca. 04:00-06:00

5506133[/snapback]

Jeg vil blande meg inn i DT diskusjon. Hadde det ikke vært for at det var en skokk med stive musikere som lager sjelløs musikk og en vokalist som høres ut som en hes svamp i parringstida, ville det kanskje vært et bra band.

 

Sure, de har talent, men hva er vel det hvis man ikke har sjel?

Lenke til kommentar
Vokalisten høres kanskje ut som han sliter en smule - men de kan i alle fall spille gitar. Hvis ikke det er lureri :p

En hes svamp? Kanskje finne noe bedre enn det første og beste ordet du ser neste gang :p

5506177[/snapback]

Enten finne noe bedre enn det første man ser, eller slutte å bruke de samme ordene som man har brukt i de siste 7 åra om folk som ikke kan synge ;)

 

- Men de kan i alle fall spille gitar ? :ermm:

Det er bare en gitarist. John Petrucci altså.

Lenke til kommentar
Det er bare en gitarist. John Petrucci altså.

5506184[/snapback]

lol?

 

Steve Vai spiller skjorta av han any day of the week.

5506202[/snapback]

Tror du misforsto hele greia nå. Jeg misliker John Petrucci, men påpekte at det bare er han som spiller gitar i DT.

 

Tror du tolka det slik som at John Petrucci er min favoritt, som stort sett ikke stemmer på noen som helst måte.

 

Gi meg Al Di Meola og Øystein Sunde.

 

Jeg skal forresten få se Steve Vai live på Zappa Plays Zappa 18. Mai :)

 

 

 

OK. Jeg vet absolutt ingenting om DT. Jeg hører bare på musikken. Omtrent som med alt jeg hører på (:blush: ?)

5506208[/snapback]

Det er forsåvidt greit det. Vi kan vel si oss enige i at det til tider kan høres ut som om det er flere gitarister i henhold til samspillet mellom gitar og synth

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...