Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der har jeg ikke vært, så jeg har ikke det beste grunnlaget for å uttale meg, men jeg har hørt hvordan de snakker der, og jeg må innrømme at poenget ditt er meget godt DurinVIII.

 

cun: Greit nok, men om du ikke kan dansing i edru tilstand blir du neppe noe særlig flinkere etter litt alkohol.

Lenke til kommentar
Det virker som det er mange andre som har også (jfr enda fullere brøytebiler på dansegulvet) ;)

5504962[/snapback]

Hohoho, sånn det skal være! :p

 

[...] men så avskyelig at det gjør noe kan da ikke den kvinnelige andelen av klassen din være?

5504888[/snapback]

Jeg går i akkurat samme klasse som Skarstad. Det er jo en del som ikke ser så dumme ut, men det er også de som har øyenbryn i ugle-klassen (store og bustete) og de som har betraktelig mer kinnskjegg enn anbefalt for en jente. (I tillegg er det ei som burde prise seg lykkelig over å være blind, og dermed aldri måtte se ansiktet sitt.)

Lenke til kommentar
(I tillegg er detei som burde prise seg lykkelig over å være blind, og dermed aldri måtte se ansiktet sitt.)

5504971[/snapback]

Å herre! Bare den minste mulighet til å måtte danse med henne er grunn nok til å droppe utdannelsen og gå på trygd resten av livet.

 

EDIT: God natt nerdVANNA, Ø.B. og cun! Sov godt og våkn opp!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...