Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

hjemme igjenn :)

 

Phax: Det er grisemorsomt og kjøre jekketralle, kjøre den som en sparkesykkel! Jeg og han jeg jobber med hadde kappløp og fikk til og sladde :wee: Slik går det når de setter oss til og rydde hele andre etasjen der det bare er noe plasma-tver. Ryddet opp og resten av dagen gikk til faenskap :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hjemme igjenn :)

 

Phax: Det er grisemorsomt og kjøre jekketralle, kjøre den som en sparkesykkel! Jeg og han jeg jobber med hadde kappløp og fikk til og sladde :wee: Slik går det når de setter oss til og rydde hele andre etasjen der det bare er noe plasma-tver. Ryddet opp og resten av dagen gikk til faenskap :wee:

Minner meg om arbeidsuken på mega. Full fart og på 2 hjul i svingene. Kjørte nesten utfor lastebilrampen engang...det var tider det. Der jeg jobber nå er ikke lageret stort nok til villmannskjøring på jekktralle :no:

Lenke til kommentar
hjemme igjenn :)

 

Phax: Det er grisemorsomt og kjøre jekketralle, kjøre den som en sparkesykkel! Jeg og han jeg jobber med hadde kappløp og fikk til og sladde :wee: Slik går det når de setter oss til og rydde hele andre etasjen der det bare er noe plasma-tver. Ryddet opp og resten av dagen gikk til faenskap :wee:

Minner meg om arbeidsuken på mega. Full fart og på 2 hjul i svingene. Kjørte nesten utfor lastebilrampen engang...det var tider det. Der jeg jobber nå er ikke lageret stort nok til villmannskjøring på jekktralle :no:

Jekketralle? Hva der det? Elektrisk truck er tingen!

Lenke til kommentar
hjemme igjenn :)

 

Phax: Det er grisemorsomt og kjøre jekketralle, kjøre den som en sparkesykkel! Jeg og han jeg jobber med hadde kappløp og fikk til og sladde :wee: Slik går det når de setter oss til og rydde hele andre etasjen der det bare er noe plasma-tver. Ryddet opp og resten av dagen gikk til faenskap :wee:

Minner meg om arbeidsuken på mega. Full fart og på 2 hjul i svingene. Kjørte nesten utfor lastebilrampen engang...det var tider det. Der jeg jobber nå er ikke lageret stort nok til villmannskjøring på jekktralle :no:

Jekketralle? Hva der det? Elektrisk truck er tingen!

De hadde eletrisk truck der også, men du må ha moped(?)lappen for og kjøre de.

 

B|Real: Jeg må også formatere snart.

 

EDIT: er home nede?

Endret av MagE
Lenke til kommentar
MagE: De trenger man ikke mopedlappen til.

På PSdata's lager trenger man :) Eller så var det bare en unskyldning for at de ikke vil ha 9ende klassinger rasende rundt på eletriske trucker vedsiden av dyre plasmaTV'er

Tror man kan gå for det siste :p Iallefall der jeg jobber kan man kjøre hvis man har roen :)

Lenke til kommentar
Jekketralle? Hva der det? Elektrisk truck er tingen!

:yes:

 

Har det på jobben :)

 

Edit: iallefall de jeg tenker på er som pallejekker, men man kjører dem (står bakpå)

 

MagE: De trenger man ikke mopedlappen til.

Jeg tenker skikkelig truck, slike som er på trevare foretninger ol.

 

Egentlig skal man ha moped/truck sertfikat, but who cares :innocent:

Lenke til kommentar

Samme sier jeg :p Bruker den store trucken ofte også.. Tror ikke det er noen særlig mange som har trøkk lappen der :!:

aldri hatt trucklappen og alltid blitt satt til og kjøre truck uansett hvor jeg jobber. ikke så mange som bryr seg.. :wee:

 

untatt når jeg jobbet på sykehuset da, men det ville jeg ikke kjøre truck heller, så sinnsykt trangt mellom reolene, turte ikke.. :blush:

 

kjøre jekketralle som sparkesykkel er jo litt skoi ja. hehe, husker på posten engang så var det noen som skulle sende en stump av et diger rør, ca 1meter i diameter og 1 meter bred, laget i glassfiber eller no sånn. var litt skoi når jeg la meg inni der og fikk en kompis til og rulle meg avgårde! småsvimmel ja! hvem som sier at vi ikke behandler pakkene med respekt på posten..? :whistle:

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en dritrå (Yeah, right) t-skjorte i Oslo. Det og buttons var det eneste jeg kjøpte. Ble mest gåing på oss, ettersom Maren mente vi kunne gå av tidligere... Vi brukte over en time på å komme frem. :roll:

iPoden kom i dag, henter den i morgen! *Glede seg*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...