Skarstard Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har da ingenting imot å lærer meg å danse, det er settingen det blir gjort i. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 1-2-3Gjennta om nødvendig. 5504881[/snapback] Genialt. Har da ingenting imot å lærer meg å danse, det er settingen det blir gjort i. 5504883[/snapback] Hva er i veien med settingen? Det er da like greit å lære det først som sist, synes jeg, og når du først er i gang slipper du å spille sparkeballspill eller annet tull. Selvfølgelig, det er på en skole og det er «tvang», men så avskyelig at det gjør noe kan da ikke den kvinnelige andelen av klassen din være? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hva er i veien med settingen? Det er da like greit å lære det først som sist, synes jeg, og når du først er i gang slipper du å spille sparkeballspill eller annet tull. Selvfølgelig, det er på en skole og det er «tvang», men så avskyelig at det gjør noe kan da ikke den kvinnelige andelen av klassen din være? 5504888[/snapback] Har du lyst til å lære å dukke i et badekar? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Etter min erfaring lærte man ikke å danse på vgs. Vi skulle finne på vår egen dans gang på gang. :sigh: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Etter min erfaring lærte man ikke å danse på vgs. Vi skulle finne på vår egen dans gang på gang. :sigh: 5504891[/snapback] For deretter å framføre den for klassen. Jippi! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Og fanga på videotape! Nedverdigelse deluxe! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har du lyst til å lære å dukke i et badekar? 5504890[/snapback] Om du har bestemt deg for at det skal være ille skal jeg la deg ha den meningen, men jeg ser fortsatt ikke problemet med å skulle lære dette på en skole. Dette er selvfølgelig basert på mine erfaringer, som faktisk var forholdsvis gode, selv om jeg hadde en til tider noe eksentrisk gymlærer. Om det går på å «finne på danser selv» er jeg vel tilbøyelig til å være enig med deg, maken til tull, jeg husker vi hadde et tilsvarende opplegg med turn på ungdomsskolen, men læreren lot meg slippe hele opplegget når han skjønte at jeg ikke klarte å stupe kråke. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Vi driver også med dans om dagen og det er da ikke så ille. Nokså fornøyelig faktisk. Kom ikke her og si at dere foretrekker læren om norrøn sagastil. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jaja, men jeg skjønner fremdeles ikke problemet med å være full for å danse i bryllup? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 1: Man drikker seg ikke full i bryllup, uansett. 2: Se punkt 1. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Norrøn sagastil>Dans Heite, sist jeg hadde dans i gymmen havna jeg på sykehus i 5 dager og måtte knaske piller i ett år! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jaja, men jeg skjønner fremdeles ikke problemet med å være full for å danse i bryllup? 5504904[/snapback] Nå snakket thomasr om ditt eget bryllup. Jeg tror det hadde vært kjekt, om ikke annet enn for din egen del, å være noenlunne edruelig den dagen du skal til alters. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Norrøn sagastil>Dans Heite, sist jeg hadde dans i gymmen havna jeg på sykehus i 5 dager og måtte knaske piller i ett år! 5504907[/snapback] Hahaha! Hva slags dans var det du prøvde deg på? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hvorfor det? Man skal da få lov til å ha det gøy? 1. Man DRIKKER seg full i bryllup 2. Se punkt 1 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Norrøn sagastil>Dans Heite, sist jeg hadde dans i gymmen havna jeg på sykehus i 5 dager og måtte knaske piller i ett år! 5504907[/snapback] Hahaha! Hva slags dans var det du prøvde deg på? 5504911[/snapback] Vet ikke. Var no jalla selskapsdans eller noe. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hvorfor det? Man skal da få lov til å ha det gøy? 1. Man DRIKKER seg full i bryllup 2. Se punkt 1 5504912[/snapback] Du drikker deg ikke full i DITT EGET bryllup. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Et par drinker kan skje selv den beste, men drikke seg full? I eget bryllup kan jeg ikke forestille meg det i mine villeste fantasier, selv i Trøndelag, men jeg synes det er mer enn sinnsvakt å gjøre det også i andres bryllup. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg snakker ikke rølpefyll, jeg snakker dansefyll. Skal jeg danse MÅ jeg ha alkohol i blodet. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Et par drinker kan skje selv den beste, men drikke seg full? I eget bryllup kan jeg ikke forestille meg det i mine villeste fantasier, selv i Trøndelag, men jeg synes det er mer enn sinnsvakt å gjøre det også i andres bryllup. 5504916[/snapback] På Toten da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg