Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1-2-3

Gjennta om nødvendig.

5504881[/snapback]

Genialt. :D

 

Har da ingenting imot å lærer meg å danse, det er settingen det blir gjort i.

5504883[/snapback]

Hva er i veien med settingen? Det er da like greit å lære det først som sist, synes jeg, og når du først er i gang slipper du å spille sparkeballspill eller annet tull. Selvfølgelig, det er på en skole og det er «tvang», men så avskyelig at det gjør noe kan da ikke den kvinnelige andelen av klassen din være?

Lenke til kommentar
Hva er i veien med settingen? Det er da like greit å lære det først som sist, synes jeg, og når du først er i gang slipper du å spille sparkeballspill eller annet tull. Selvfølgelig, det er på en skole og det er «tvang», men så avskyelig at det gjør noe kan da ikke den kvinnelige andelen av klassen din være?

5504888[/snapback]

Har du lyst til å lære å dukke i et badekar?

Lenke til kommentar
Har du lyst til å lære å dukke i et badekar?

5504890[/snapback]

Om du har bestemt deg for at det skal være ille skal jeg la deg ha den meningen, men jeg ser fortsatt ikke problemet med å skulle lære dette på en skole. Dette er selvfølgelig basert på mine erfaringer, som faktisk var forholdsvis gode, selv om jeg hadde en til tider noe eksentrisk gymlærer. Om det går på å «finne på danser selv» er jeg vel tilbøyelig til å være enig med deg, maken til tull, jeg husker vi hadde et tilsvarende opplegg med turn på ungdomsskolen, men læreren lot meg slippe hele opplegget når han skjønte at jeg ikke klarte å stupe kråke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...