Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Ganske bra reklame ja, men er ikke stedet jeg helst vil jobbe. Er dog ikke helt umulig at det er der jeg ender opp.

5504094[/snapback]

Kan jo hende jeg ender opp der som anleggsmaskinfører :)

Men vil helst jobbe på Bømlo eller Kleiven Sogn. :)

 

 

My name is Earl nå!

5504105[/snapback]

Hvis jeg havner der blir det vel som som produktutvikler, kanskje innen innovasjon eller prosjektkoordinator. Håper dog heller på noe mer spennende.

 

Jeg kan ikke si My Name is Earl ga meg så mye, så om dette var en gjennomsnittlig episode er ikke serien noe for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krise. Jeg har mulighet til å gjøre noen innkjøp på nettet nå (for andres regning), i løpet av de nærmeste timene. Trenger ikke ny laptop, mobiltelefon, mp3-spiller, TV eller noe særlig annet. Finnes det noen sære merkverdigheter en halvnerd kan ha gått glipp av, som gjør livet fantastisk slapt? Det bør helst ha farveskjerm, blinke og pipe, jo flere knapper, jo bedre.

 

(Nei, dette er ikke et ønske om support, bare litt generell masing og klaging, forventer ingen fornuftige svar. :) )

Lenke til kommentar
Krise. Jeg har mulighet til å gjøre noen innkjøp på nettet nå (for andres regning), i løpet av de nærmeste timene. Trenger ikke ny laptop, mobiltelefon, mp3-spiller, TV eller noe særlig annet. Finnes det noen sære merkverdigheter en halvnerd kan ha gått glipp av, som gjør livet fantastisk slapt? Det bør helst ha farveskjerm, blinke og pipe, jo flere knapper, jo bedre.

 

(Nei, dette er ikke et ønske om support, bare litt generell masing og klaging, forventer ingen fornuftige svar. :) )

5504268[/snapback]

Jeg trenger en MacBook Pro, PowerBook (12") eller en iBook.

Lenke til kommentar

26 sanger fra Katie Melua står på spillelisten :)

Da går jeg til seng.

Men først: The Ultimate Showdoen of Ultimate Destiny.

 

God natt Shikaru, 0b4b, Sidious, thomasr, kaiern, fredrikrb, Zappza, Skarstad, Impetus90 og alle dere andre som ikke nevnt.

 

*Glede seg til sveising/fri i morgen*

Lenke til kommentar
Vi kan da dele halvnerd-statusen? :)

5504310[/snapback]

Statusen kan vi gjerne dele, så lenge jeg får beholdet galskapen jeg kjøper.

 

Hva med en GameBoy, har du en slik en?

5504312[/snapback]

Har ikke det, eller noe annet i samme gate (har gitt bort det jeg hadde av konsoller til og med, snill meg...), men i og med at jeg aldri har savnet spill etter at jeg gikk over til Mac tror jeg ikke behovet er så alt for stort.

 

Tror jeg gjør det hele litt moderat, og kjøper en ekstern harddisk eller noe sånt. Kan sikkert være greit å ha til å, ehh, putte ting på.

 

Renderfarm? Høres ut som en nerdete utgave av markoppdrett, tror det blir for teknisk for meg.

Lenke til kommentar
Krise. Jeg har mulighet til å gjøre noen innkjøp på nettet nå (for andres regning), i løpet av de nærmeste timene. Trenger ikke ny laptop, mobiltelefon, mp3-spiller, TV eller noe særlig annet. Finnes det noen sære merkverdigheter en halvnerd kan ha gått glipp av, som gjør livet fantastisk slapt? Det bør helst ha farveskjerm, blinke og pipe, jo flere knapper, jo bedre.

 

(Nei, dette er ikke et ønske om support, bare litt generell masing og klaging, forventer ingen fornuftige svar. :) )

5504268[/snapback]

Er så irriterende med sånt. Har det innimellom sånn selv, bare aner ikke hva man liksom "trenger"...

 

EDIT: Hehehe, ekstern harddisk? Det kjøpte jeg sist... Har riktignok to stykker, hvorav den ene har fem GB på, men likevel... "Kjekt og ha".

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Er så irriterende med sånt. Har det innimellom sånn selv, bare aner ikke hva man liksom "trenger"...

5504350[/snapback]

Et durabelig slit, egentlig. Vil ikke la foreldrene mine få inntrykk av at jeg kjøper alt jeg vil på deres regning i utgangspunktet, så det ville nesten være litt dumt å unngå å bestille noe som helst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...