phax Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 phax: Jovisst, men så er ikke akkurat den min disk heller Går helt fint, det (enn så lenge). Den hviler på ledningene til de andre IDE-enhetene Den skal ut igjen nå snart. en disk bør ikke kjøres på skrå, prøv og hold en disk i hånda men den kjører og tipp litt på den så skjønner du hvorfor.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 På tide med større kabinett? Hoho.... Har samme kabinettet... Er ikke så mye plass i det nei, her kan du se et eksempel på hva jeg gjorde med mitt Modding av gammelt kabbis Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 No har eg nett rydda og vaska i kjøleskapet og skapo på kjøkkenet Håpar mamma blir glad.. jøss, flink du!hun blir sikkert glad.sjelden jeg gidder å tenke tanken på å gjøre noe sånt...sikkert derfor jeg har fått kallenavnet prinsessen på erten av far...han mumla noe her om dagen at jeg aldri løftet en finger, men penger det brukte jeg... Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 No har eg nett rydda og vaska i kjøleskapet og skapo på kjøkkenet Håpar mamma blir glad.. jøss, flink du!hun blir sikkert glad.sjelden jeg gidder å tenke tanken på å gjøre noe sånt...sikkert derfor jeg har fått kallenavnet prinsessen på erten av far...han mumla noe her om dagen at jeg aldri løftet en finger, men penger det brukte jeg... Hehe.. Eg har vert så sløv i da sista at eg berre får sånn "rydde kick" Kjekt å rydda med musikk Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Kjekt å rydda med musikk ja, det er ganske greit da!rydder ganske bra når det er rommet mitt som skal fikses da Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 lil_furi: Du gjør arbeid frivillig Jeg må piskes skal jeg gjøre noe... ellers må jeg bli fristet med noe; penger eller nytt spill Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Lurt å gjer noko frivillig av og til.. Er eg snill er mamma snil Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Gratulerer, Skurupu! Jeg har passet niesen min i dag, vi har kjøpt is og vært på lekeplassen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 nei husarbeid er ikke kult, alle vet jo hvor tøft det er med et rotete og skittent hjem! yeah... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Burde ha rydda litt jeg også.. Men alt til sin tid. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Ja eg elsker rot og skit Men guttar og jenter, skal eg på lan idag ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Men guttar og jenter, skal eg på lan idag ? Øhm.. vanskelig... men ja, stikk du. Pleier å være givende Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 hihi, mista grandisen på gulvet.. glad for at jeg nettopp har vaska golvet ja! men gjør ikke no, jeg er glaaad..! lil_furi: neida, dra på fest heller! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 phax: kanskje da ja Men kvifor glad ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Er dautrøtt. Får se hva jeg gjør i kveld, kan hende jeg bare dropper drit å gjør ingenting i dag. Sitter å vurderer om jeg skal legge inn WinXP SP2 så jeg har hatt det ei stund og vet hvordan det funker før jeg legger det inn på ny-pc'en. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Idag er det "åpent hus" og natt turnering, men nå må jeg på jobb i en time, adjås. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) phax: kanskje da ja Men kvifor glad ? jepp fest er kos! jeg er glad fordi.. det er sommer, ferie, jeg har nyvaska hjem og god samvittighet! koser meg med øl og grandis mens jeg venter på at jeg skal stikke på gratis paperboyskonsert osv osv! bare generellt sett glad! eidt: B|Real, har du ikke SP2 nå..? Endret 10. juni 2005 av phax Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 phax: Skulle ikke du slutte med SO4? Mente du sa noe om å fa deg et liv, eller noe sånt. n/p: Bach - Air Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 phax: Skulle ikke du slutte med SO4? Mente du sa noe om å fa deg et liv, eller noe sånt. jo jeg har lagt opp. det med liv husker jeg ikke helt om jeg sa, men hvertfall. henviser til sigg. bare slapp av, om en ukes tid så blir dere nok og se lite til meg fremover! hvertfall frem til høsten. så bare nyt meg mens dere enda har meg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 *le HØYT* Jeg må bare sakse denne fra broderen sin side:P Nu, tel en oversættelse av "Cake - Comfort Eagle" på nord-norsk dialækt, av mæsjøl, med go hjelp fra bror Zha. Ta d heilt m ro, æ skal lægge ut en bokmål-væsjon førr dem som faen mæ ikkje førrstår nordnorsk! Men sjekk nu Filer førr original-tekstn. Kake - Komfortabel ørn Vi bygge en relligion Vi bygge deinn større Vi utvide korridoran Og lægge tel fleire kjørefelt Vi bygge en relligion En begrænsa værsjon Vi akseptere nu rengera Førr smykke-nøkkelrængan Å motstå det e nyttelaust Det e nyttelaust å motstå d Sigarætten hannes breinn Men han ser ikkje ut til å kakke deinn Han børsta puddeln sin Han leve komfortabel ørn Du kan møte ved beliggenheita hannes Men du bør ta me kontanta Nu e hattn hannes bakveinnt Han kainn vise dæg tattoveringan sine Han e i musikkbransjen Han kalla dæg før "MAINN!!" I dag e nu i mårra, Og i mårra e i dag Og gårsdagen væve inn og ut Og de dunblaute kvite linjan Som flye lægg igjen Driv rætt framførr månens ubelyste sida Han haindtere pængan Han særvere matn Han kjeinne te fæstn din Han kaille dæg "MAINN!!" Nåh, trur du nu På det store tegnet Deinn dobbeltbreie glansn På støvvelhæln av di bæste tid Tælle ikkje om du e tyinn Tælle ikkje om du e feit Du kainn kle dæ som en suilltan I din løkskaille-hatt Vi bygge en relligion Vi lage et mærke Vi e di einaste å snu tel Når slåttan dine blir tel saind Ta en bit av detta æple Herr korporate heinnelsa Ta en spasertur igjønna jongeln Av papp-rønne og teillt Nån folk drekk pepsi nån folk drekk cola Deinn sprøe mårra Dj'en Sei at Demokrati e en spøk Han sei nu trur du på Deinn eine store sangen Han akseptere nu rengera Som gjærne vil sønge me Ho sei, trur du på Deinn eine sainne kaintn Ved å fæste sekkerheits beilltan Å gå mot avsatsen Han hainndtere pængan Han særvere matn Han akseptere nu rengera Han kaille dæg "MAINN!!" Nåh,trur du nu På det store tegnet Deinn doobbeltbreie glansn På støvhælen av di bæste tid Det e ikkje nødveinndi å spørre etter rætninge Vess du nånsinne møste vette dett Vi e bak dæ Vi e bak dæ Å la oss vænnligst då minne på At vi kainn seinne en bil førr å finne dæ Vess du nånsinne møste veien din Vi bygge en relligon Vi bygge det større Vi bygge... En relligion... En begrænsa... Værsjon... Vi akseptere nu rengera... Førr dissa vakre... smykke-nøkkelrængan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg