Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Jo oftere du bruker pencilin, jo større sjanse for at det ikke virker neste gang. Bakteriene blir immune.

5501136[/snapback]

har ikke brukt det siden sommerferien, har sånn polyppting i ene bihulen som gjør at jeg er mer utsatt eller noe. har fått masse nasonex, men det hjelper bare et par timer.

 

svamp: har flydd en gang med bihulebetennelse, men det gikk bra. halsen min er også dårlig. øynene mine føles ut som de vil hoppe ut av hode mitt. gjør vondt å bevege dem.

 

/whine /whine

Lenke til kommentar
Jo oftere du bruker pencilin, jo større sjanse for at det ikke virker neste gang. Bakteriene blir immune.

5501136[/snapback]

har ikke brukt det siden sommerferien, har sånn polyppting i ene bihulen som gjør at jeg er mer utsatt eller noe. har fått masse nasonex, men det hjelper bare et par timer.

5501169[/snapback]

Hvis færre personer hadde spamma pencilin hver gang de blir forkjøla, så hadde ikke så mange bakterier vært immune nå, noe som fører til flere dødsfall grunnet sykdom.

Lenke til kommentar
mamma,trur jeg døøør :( vært syk siden før jul. pencilinen klarte ikke ta knekken på bihulebetennelsen og, GAH! må vel til legevakten igjen

5501083[/snapback]

 

har hatt lungebetennelse i 5 uker nå. begynner å bli litt lei jeg og. har gått på bakteriedrepende stortsett hele tida men det har ikke hjulpet så langt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...