Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud av meg, har vært på sånn IKEA-store...

 

Altså, det er jo veldig moro og løpe rundt og raske med seg masse billig, men alt er jo egentlig ikke så utrolig billig. Tror skinn-kontorstolen, de insisterte på at det var ekte skinn, kostet fire tusen eller noe. Men sånn er det vel. Grunnen til at vi drog til det stedet var jo at jeg har sånne billige hyller, men trengte flere hylleplater, og egentlig har trengt det i et år, men mamma har ikke hatt lyst til å dra dit før nå... Uansett..

 

Det eneste som skrantet godt der var noe som heter SERVICE, eventuelt sørvis på godt norsk. Jeg løp bort til en dame, men hun kunne ikke snakke om lamper. Nei vel. Men hun skulle ringe bort til hun med ansvaret for dem. "Hun står der borte" også gikk jeg dit, "Ja, klarer du ikke finne det da?" "Hvis jeg får noen til å ringe etter deg, og så kommer bort til deg, er det for å få et råd om lyspærer?" "Ja må jeg komme bort da?" spurte hun. Maken.

 

"Her var det jo ikke den lampen i alluminium, men på lappen der står det at du har det." "nei, den har jeg ikke sett..." "Vet du når dere får det inn da?" "Neeeeeei, den kommer nok ikke det, aaaldri hørt om" "Nei vel?? Og hvorfor står det på lappen da?" "Nei, det er nok feil, vi stryker det ut", sa hun...

 

Sånt gjør de ikke på ROOM... Men men...

Lenke til kommentar
*se på The Holy Grail på NRK2*

*falle av stolen i latterkrampe*

5499057[/snapback]

Er den tekstet??

5499078[/snapback]

Er redd for det ja.

5499084[/snapback]

Hmm, har bare utekstet DVD-versjon. Finnes det tekstet DVD-versjon?

5499097[/snapback]

 

Det finnes en tekstet dvd versjon (vis det er norsk tekst du mener), har den liggende i hyllen rett ved siden av meg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...