Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg akte ned fra et fjell en gang, det var ganske mye snø unntatt helt nederst, der snøen plutselig tok slutt (bare et tynt lag nysnø, pga. måking).

Det hadde jeg glemt, og hadde heller stor fart da jeg kom til dette skiftet, rett etter en ekkel sving. Da fløy jeg av brettet og skled flere meter bortetter grusen med akebrettet like foran :D

Det var vondt på låret etterpå.

 

Ø.B.: Den største katastrofen må jo være å tryne med Statoil-burgeren i hendene. Dilemma: Hva skal man redde? Det er for sent å redde æren, så da står det mellom hodet og burgeren.

Lenke til kommentar
Ø.B.: Den største katastrofen må jo være å tryne med Statoil-burgeren i hendene. Dilemma: Hva skal man redde? Det er for sent å redde æren, så da står det mellom hodet og burgeren.

5498298[/snapback]

Hadde det vært Essoburger hadde jeg klart risikert hodet ja :love: Spørs om folka bak disken ser det eller ikke. Kan jo ikke la en burger gå til spille rett foran øynene på de som ha laga den :whistle:

Lenke til kommentar

Hehe, pokerdiskusjon er altid gøy å plage de pokeravhengige på jobben med. Spesielt siste halvår hvor fyren som vant desidert mest ble beskyldt for å være en dårlig spiller. De virkelig "proffe" (i sine egne øyne) som stadig leste pokerbøker, spilte turneringer og fulgte med på poker program tapte men forklarte dette med at han som stadig vant var en amatør og det var derfor han vant. :roll:

 

Slikt må bare en som meg, som ikke spiller poker, ta opp til stadighet. Oppfordrer de "proffe" til å spille litt dårligere slik at de snart vinner noe. :D

Lenke til kommentar

Dette minner meg på når vi heiser flagget på stasjonen i Sørreisa. De er utrolig nøye på riktig behandling av flagget.

Så en gang det var såpeglatt i bakken ned til flagget, fikk vi i fullt alvor beskjed om at om vi falt, måtte vi ikke ta oss for med hendene, men passe på at flagget ikke kom i bakken.

Det er ganske lett å falle også, siden vi må gå i eksmarsj. Heldigvis gikk det bra den gangen :wee:

Lenke til kommentar
Ø.B.: ever eselet enda?  :p

5442282[/snapback]

Det ble borte for meg utpå kvelden. Sikkert en råner som tok det

5442294[/snapback]

 

 

Dere hadde problemer med rånere på festen i går dere og? :wee:

 

Var en helt heeelt sinnsykt innpåsliten råner der vi var, og han er jo sååå forelsket i vennina mi som jobber på hydro. Hadde lagret henne som "Hydrodama Fin" på mobilen sin og bokstavlig talt løp etter henne. Han ropte, klappet og løp mens hun hylte og løp foran. Huleboersjekking på høyt nivå .:wee: Stakkars gutt..

5442366[/snapback]

 

Haha, var han edru eller hva skjer? Han pleier IKKE tørre det der hvis blodet hans er lovlig for bilkjøring. Men når han er dritings vel og merke, da tar det av oppi kretsløpet hans som ei verpeferdig tunhøne! Men hvis han er skikkelig plagsom, så kan jeg sikkert gjøre han oppmerksom på det liksom - haha da blirn VM i flau!

Lenke til kommentar
Ø.B.: Den største katastrofen må jo være å tryne med Statoil-burgeren i hendene. Dilemma: Hva skal man redde? Det er for sent å redde æren, så da står det mellom hodet og burgeren.

5498298[/snapback]

Hadde det vært Essoburger hadde jeg klart risikert hodet ja :love: Spørs om folka bak disken ser det eller ikke. Kan jo ikke la en burger gå til spille rett foran øynene på de som ha laga den :whistle:

5498332[/snapback]

Haha. Du er og blir en burgoman! :D

Må virkelig prøve denne Esso-burgeren når jeg finner en Esso stasjon ;)

Lenke til kommentar
Hehe, pokerdiskusjon er altid gøy å plage de pokeravhengige på jobben med. Spesielt siste halvår hvor fyren som vant desidert mest ble beskyldt for å være en dårlig spiller. De virkelig "proffe" (i sine egne øyne) som stadig leste pokerbøker, spilte turneringer og fulgte med på poker program tapte men forklarte dette med at han som stadig vant var en amatør og det var derfor han vant.  :roll:

 

Slikt må bare en som meg, som ikke spiller poker, ta opp til stadighet. Oppfordrer de "proffe" til å spille litt dårligere slik at de snart vinner noe. :D

5498350[/snapback]

 

Vel, å vinne mye er ikke det samme som å være en god pokerspiller. Alle kan ha flaks med hendene og få med mye folk på de, men i lengden vinner en god spiller mest uansett. Kjenner mange som har vunnet mange cash games og tror de er gode av den grunn.

Lenke til kommentar
Haha. Du er og blir en burgoman! :D

Må virkelig prøve denne Esso-burgeren når jeg finner en Esso stasjon ;)

5498411[/snapback]

Du kjem til å dævve, så god er den. Men jeg har sagt til hu dama der at hun IKKE skal lage mer enn 1 til meg i måneden *Sunn* Får se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Værste tryn på akebrett..

Hmm nr.1 Når jeg aka i gata der det var strødd klarte velte ( i stor fart) landa med trynet først...Skrapte vekk myyye hud fra venstre kinn :thumbdown:

nr2. Lagde et sykt hopp( og da mener jeg sykt ca 2 m høyt) 50 cm med pudder i landinga, jeg var først ut med min fete rattkjelke...Hoppa-flyr-lander, men siden det var så mye pudder så stoppa kjelken momentant...Jeg moser brystkassa ned i rattet, tar salto over kjelken, den kommer flygende etter treffer meg i hue...Jeg kommer til live, men har mista absolutt allt av pust...Tror det tok ca 1 min før jeg klarte puste, la meg bare ned i snøen og holdt på å dø på meg..

:love::cry:

hihihihi

Lenke til kommentar
Dette minner meg på når vi heiser flagget på stasjonen i Sørreisa. De er utrolig nøye på riktig behandling av flagget.

Så en gang det var såpeglatt i bakken ned til flagget, fikk vi i fullt alvor beskjed om at om vi falt, måtte vi ikke ta oss for med hendene, men passe på at flagget ikke kom i bakken.

Det er ganske lett å falle også, siden vi må gå i eksmarsj. Heldigvis gikk det bra den gangen :wee:

5498368[/snapback]

 

Hehe, er slikt at om flagget berører bakken så skal det brennes. I militæret er man streng på slikt.

Lenke til kommentar
i morra er det turn i gymmen :thumbdown:

ting jeg er dårligst i i hele verden: ski,skøyter,turn.

vil heller hoppe gjennom brennende ringer over en 40 meter dyp avgrunn med 37 ville tigere i :thumbdown:

5498409[/snapback]

Stakkars! SKULK! turn suger og alle som ikke har lyst burde få slippe. Bare drit i det du. Gymkarakteren kan du alltids forbedre en annen gang..

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...