Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

* Trynet på bussholdeplassen i byen foran et par busser og endel folk.

5498032[/snapback]

Elsker folk som tryner på offentlige steder.

5498074[/snapback]

Det har blitt en vane for min del.

Men jeg gjør det med stil da, når uhellet først skulle være ute.

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
* Trynet på bussholdeplassen i byen foran et par busser og endel folk.

5498032[/snapback]

Elsker folk som tryner på offentlige steder.

5498074[/snapback]

 

Det suger så jævlig...

 

Har sprintet ned en humpete skogssti med speilblank is for å rekke bussen i år, uten å tryne, men selvfølgelig må jeg tryne midt foran trynet på masse folk. Dammit.

Lenke til kommentar
Har sprintet ned en humpete skogssti med speilblank is for å rekke bussen i år, uten å tryne, men selvfølgelig må jeg tryne midt foran trynet på masse folk. Dammit.

5498098[/snapback]

slår ikke meg i gågata midt på sommeren. Jeg tuller ikke, det må ha vært den eneste jævla steinen i gata der. :mad:

Ærre mulig

Lenke til kommentar
AnAnAs, hey, jeg er jo dødsdigg så.

 

svamp, falt sidelengs, spente ben på meg selv på en måte. Rakk å ta i mot med hånden tho. :p

5498154[/snapback]

Ahh, dere som ikke har hendene i jakkelommene når dere tryner. heldiggriser. Det ser litt stygt ut når jeg tryner skjønner du.

Enig med Ketchez. Det hadde sett jævlig bra ut :)

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Men det som er kulest på vinterføre er visst du neesten tryner, og bruker ca 30 sekund på å stabilisere beina mens man seiler nedover.  :fun:

5498159[/snapback]

 

Det gjorde jeg ofte på vei til skolen før. Dumt, ble svett av det. Og så ser det så lurt ut :wee:

 

Ketchez: Ja, legg ved filmen igjen :D

Lenke til kommentar

jeg beina alt jeg kunne i 15 min for å rekke en buss. den dro når jeg kom opp på sida. Hadde puls på 319, er jeg sikker på.

Det var en drittdag det. Derfor tar jeg ikke buss mer.

Ananas: Det minner meg om da jeg tryna med akebrett og jeg fikk det igjen i skallen 3 sekunder etterpå. Det var smell det gitt. :D

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...