Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Ali G 1n th4 h0se! 'Me Julie'

5497761[/snapback]

Nice song;D

 

Idol er noe av det beste underholdninga, spess de som driter seg ut og de som ikke kommer videre er bare lattis når de begynner å grine;p Så dere når det var ei som ikke kunne synge, men hu hadde reist 5 timer bare for å spørre om hu kunne være med? :lol: HAHA!;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du e ikke jente?! *insert forvirra smiley*

 

Tøff nok hun, men kjæresten var ikke mye å skryte av. To skinny..

5497752[/snapback]

 

klart jeg er jente! komme på besøk og ha "jentekveld"? :fun:

5497775[/snapback]

Jaok, du har vel ikke noe imot lovlig blond 1 og 2, what a girl wants og how to lose a guy in 10 days? :w00t: *naiv*

Lenke til kommentar

La bandera es compuesta de tres rayas verticales; dos rojas y un blanca. La raya blanca es entre las dos rayas rojas. En el centro de la raya blanca es el escudo de armas de Perú; un escudo con una vicuña, un quino y una cornucopia de monedas de oro. El escudo es rodeado de una corona verde.

 

 

Yay, jeg klarte å sette sammen noen setninger på spansk. :w00t: Jeg har prosjekt imorgen, så det var egentlig ganske praktisk.

Lenke til kommentar
La bandera es compuesta de tres rayas verticales; dos rojas y un blanca. La raya blanca es entre las dos rayas rojas. En el centro de la raya blanca es el escudo de armas de Perú; un escudo con una vicuña, un quino y una cornucopia de monedas de oro. El escudo es rodeado de una corona verde.

5497797[/snapback]

@

The flag is composed of three vertical lines; two red and a white one.  The white line is between the two red lines.  In the center of the white line is the shield of weapons of Peru; a shield with a vicuña, a quino and a gold currencies cornucopia.  The shield is surrounded by a green crown. 
Lenke til kommentar
Nei, for jeg regner med at du ikke gjør forskjell på mann og hest?

Skal du ha burger, skal jammen hesten ha også. Dessuten trenger den lufteturer.

5497925[/snapback]

Hesten baki ja, for den er størst.

Eselet mitt har jeg i framsetet, men den liker jo ikke burger.

Jævlig kresen, spiser bare ostepølser.

Lenke til kommentar
Hesten baki ja, for den er størst.

Eselet mitt har jeg i framsetet, men den liker jo ikke burger.

Jævlig kresen, spiser bare ostepølser.

5497934[/snapback]

:D

 

fredrikrb: Så kjedelig når du lurer med å lese tråden, men så skriver du ingenting :hrm:

 

np: Dream Theater - Take The Time

Lenke til kommentar

svamp, har ikke noe å skrive. :p

 

Eller, sammendrag av dagen.

 

* Våknet halv to i natt av en infernalsk uling fra pcen fordi den var blitt for varm under enkoding, og jeg reagerte med å omtrent falle ned på gulvet og nappe ut ledningen av kortleseren, før jeg skrudde av strømmen, restartet og åpnet kabinettdøren.

* Trynet på bussholdeplassen i byen foran et par busser og endel folk.

* Sov fra 17:00 til 20:00 og var klar til å reise på skolen, før jeg kikket på mobilen

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...