Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

seriøst, så jævlig irriterende. Det var naturfagprøve IDAG og ikke imorgen som jeg tenkte, og jeg har selvfølgelig ikke lest. Jeg skulle lese i dag til imorgen, men neida. Heldighvis jeg har 2 fritimer på timeplanen idag så jeg skal lese som FAEN.

 

Det er fortsatt jævlig irriterende. 2006 har ikke vært noe annet enn føkk for meg. (men jeg fikk jo nett og wow så det er jo positivt, men fortsatt...). WHEN will this END?!

 

:'(

 

BTW: jeg fikk ikke igjen de 68kr som jeg kjempa for. GG byråkrati.

5494645[/snapback]

 

se positivt på det, nå slipper du og lese naturfag idag, så kan du heller spille wow istedet. problem løst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
seriøst, så jævlig irriterende. Det var naturfagprøve IDAG og ikke imorgen som jeg tenkte, og jeg har selvfølgelig ikke lest. Jeg skulle lese i dag til imorgen, men neida. Heldighvis jeg har 2 fritimer på timeplanen idag så jeg skal lese som FAEN.

 

Det er fortsatt jævlig irriterende. 2006 har ikke vært noe annet enn føkk for meg. (men jeg fikk jo nett og wow så det er jo positivt, men fortsatt...). WHEN will this END?!

 

:'(

 

BTW: jeg fikk ikke igjen de 68kr som jeg kjempa for. GG byråkrati.

5494645[/snapback]

 

se positivt på det, nå slipper du og lese naturfag idag, så kan du heller spille wow istedet. problem løst.

5494672[/snapback]

 

Den ekke dum. Men jeg må lese nå, som ingen har gjort før. Jeg skal kunne alt fra første blikk i boka for å klare minst en 4er. GL til meg :p

Lenke til kommentar
Da er jeg hjemme. Var ute og filma i dag. Jeg lå i senga med en annen gutt i bar overkropp og BH.. Kos.

 

Nå er det chille-tid.

5494947[/snapback]

For all del. Noen liker brødskive med peanøttsmør og syltetøy. Andre liker det ikke.

 

Personlig liker jeg bedre å ligge i senge med ei jente, men hey! Hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Da er jeg hjemme. Var ute og filma i dag. Jeg lå i senga med en annen gutt i bar overkropp og BH.. Kos.

 

Nå er det chille-tid.

5494947[/snapback]

For all del. Noen liker brødskive med peanøttsmør og syltetøy. Andre liker det ikke.

 

Personlig liker jeg bedre å ligge i senge med ei jente, men hey! Hver sin smak :)

5494995[/snapback]

 

Second.

 

Vil heller ligge i senga med en jente og ikke en gutt. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Skulle spille inn reklamefilm, da... Dere skjønner det når dere blir større. :wee:

5495094[/snapback]

Så når jeg blir like gammel som deg, for 3 år siden, så skjønner jeg? :p

5495098[/snapback]

Om du ikke har skjønt det enda, må du vente litt til.. :wee:

5495117[/snapback]

Njaaa.. Du har skjønt det for hvor lenge siden?

 

Skal vi se. Jeg er 3 år eldre enn deg. Det vil gi meg omtrent minus x år på å finne det ut. Tja. Jeg har jo sovet i samme seng som gutter. Kan det bety at jeg har skjønt det allerede? :p

Lenke til kommentar
Njaaa.. Du har skjønt det for hvor lenge siden?

 

Skal vi se. Jeg er 3 år eldre enn deg. Det vil gi meg omtrent minus x år på å finne det ut. Tja. Jeg har jo sovet i samme seng som gutter. Kan det bety at jeg har skjønt det allerede? :p

5495162[/snapback]

Skjønt det for lenge siden jeg, ja. Du må bare se inn i ditt indre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...