glx-rider Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Bare i nyskjerrighet: Finnes det noe som minsker tilførselen av bensin inn i motoren eller lignende som gjør at bensinforbruket minskes? *Unnskylder spammingen* 5491690[/snapback] Yeah.. du kjøper en bensintilsetning eller noe lignende som renser motoren.. Da bruker du mindre bensin faktisk.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Zlatzman: Chevrolet Caprice.... Fattern hadde den nede i 0.8l/mil Men det var langkjøring. Ca. 150 hk i minste motoren trur jeg Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 med andre ord, du sprakk. *svake menneske..* 5491711[/snapback] Jeg sprekker hver lørdag, når handlebilen går fra Skøelvdalen til Finnsnes Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Gratis cola nytes mer enn betalt cola, eller hva? Nei, jeg har ikke stjålet, fikk av en venn. Eller, det ble litt mye igjen etter ett LAN. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har storoppryddning i bilen innimellom når flaskene fra passasjersetet begynner å renne over til sida mi, og kommer seg under bremsepedalen. Den er lei. 5491678[/snapback] Rydder du etter flaskene har kommet under pedalen, så du blir minnet på det, eller før? Du kan jo alltids dressere en hest til å ta slike flaskejobber. 5491694[/snapback] Er ikke så farlig, bare gir ned, eller bruk handbrekket. EDIT: Har nesten ikke drukket brus på en og en halv måned elns, kjenner ikke noe nød. Drikker heller fanta Free. Og lettbrus holder jeg meg unna, blir dårlig av den driten, fysisk dårlig. Kutter heller ut cola somsagt. 5491719[/snapback] Fanta Free er da strengt tatt lettbrus? Og Fanta Free er brus, så du har da drukket brus da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Alt detta fanta free pratet makes me thirsty Brb Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har storoppryddning i bilen innimellom når flaskene fra passasjersetet begynner å renne over til sida mi, og kommer seg under bremsepedalen. Den er lei. 5491678[/snapback] Rydder du etter flaskene har kommet under pedalen, så du blir minnet på det, eller før? Du kan jo alltids dressere en hest til å ta slike flaskejobber. 5491694[/snapback] Er ikke så farlig, bare gir ned, eller bruk handbrekket. EDIT: Har nesten ikke drukket brus på en og en halv måned elns, kjenner ikke noe nød. Drikker heller fanta Free. Og lettbrus holder jeg meg unna, blir dårlig av den driten, fysisk dårlig. Kutter heller ut cola somsagt. 5491719[/snapback] Fanta Free er lettbrus god som ingen. To kalorier i orange, og tre i den ananas og grapefruit-tingen - om jeg husker rett. Lenke til kommentar
chris Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har storoppryddning i bilen innimellom når flaskene fra passasjersetet begynner å renne over til sida mi, og kommer seg under bremsepedalen. Den er lei. 5491678[/snapback] Rydder du etter flaskene har kommet under pedalen, så du blir minnet på det, eller før? Du kan jo alltids dressere en hest til å ta slike flaskejobber. 5491694[/snapback] Er ikke så farlig, bare gir ned, eller bruk handbrekket. EDIT: Har nesten ikke drukket brus på en og en halv måned elns, kjenner ikke noe nød. Drikker heller fanta Free. Og lettbrus holder jeg meg unna, blir dårlig av den driten, fysisk dårlig. Kutter heller ut cola somsagt. 5491719[/snapback] Fanta Free er lettbrus god som ingen. To kalorier i orange, og tre i den ananas og grapefruit-tingen - om jeg husker rett. 5491952[/snapback] Det er ikke sundt på huske på slikt Joachimr! Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg drikker hvilken brus som helst, enten det er 3 eller 15 kalorier.... Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 kunne ikke klart meg en uke uten sukker, tror ikke det er sunt heller^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg byttet fra linser til briller igår, og det er HERLIG. Jeg driter i utseende (selv om jeg har fått høre mye positivt om utseendet med briller), dette er så mye mer behagelig enn ting på øyet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg byttet fra linser til briller igår, og det er HERLIG. Jeg driter i utseende (selv om jeg har fått høre mye positivt om utseendet med briller), dette er så mye mer behagelig enn ting på øyet. 5492017[/snapback] Greeeit, jeg beholder brillene litt til.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har storoppryddning i bilen innimellom når flaskene fra passasjersetet begynner å renne over til sida mi, og kommer seg under bremsepedalen. Den er lei. 5491678[/snapback] Rydder du etter flaskene har kommet under pedalen, så du blir minnet på det, eller før? Du kan jo alltids dressere en hest til å ta slike flaskejobber. 5491694[/snapback] Er ikke så farlig, bare gir ned, eller bruk handbrekket. EDIT: Har nesten ikke drukket brus på en og en halv måned elns, kjenner ikke noe nød. Drikker heller fanta Free. Og lettbrus holder jeg meg unna, blir dårlig av den driten, fysisk dårlig. Kutter heller ut cola somsagt. 5491719[/snapback] Fanta Free er da strengt tatt lettbrus? Og Fanta Free er brus, så du har da drukket brus da? 5491816[/snapback] Nåja, nå mente jeg pepsi max, og coca cola light osv. Sprite zero. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg byttet fra linser til briller igår, og det er HERLIG. Jeg driter i utseende (selv om jeg har fått høre mye positivt om utseendet med briller), dette er så mye mer behagelig enn ting på øyet. 5492017[/snapback] Samme skjedde meg, men mine linser tørka ut på bussen, og poppa ut. Har allergi, og på bussen kommer alle disse folkene med STERK parfyme, så jeg får tårer i øynene og svir i nesa. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg byttet fra linser til briller igår, og det er HERLIG. Jeg driter i utseende (selv om jeg har fått høre mye positivt om utseendet med briller), dette er så mye mer behagelig enn ting på øyet. 5492017[/snapback] Greeeit, jeg beholder brillene litt til.. 5492067[/snapback] Ooh kor har mine briller tatt veien? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg byttet fra linser til briller igår, og det er HERLIG. Jeg driter i utseende (selv om jeg har fått høre mye positivt om utseendet med briller), dette er så mye mer behagelig enn ting på øyet. 5492017[/snapback] hm, opplevde det helt motsatt jeg. du har sikkert hatt noen linser som øynene dine ikke likte.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Fanta Free er lettbrus god som ingen. To kalorier i orange, og tre i den ananas og grapefruit-tingen - om jeg husker rett. 5491952[/snapback] Det er ikke sundt på huske på slikt Joachimr! 5491977[/snapback] Det er ikke vitenskapelig bevist at kunnskap fører til høyere dødelighet og/eller lavere gjennomsnittsalder. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg byttet fra linser til briller igår, og det er HERLIG. Jeg driter i utseende (selv om jeg har fått høre mye positivt om utseendet med briller), dette er så mye mer behagelig enn ting på øyet. 5492017[/snapback] Jeg har faktisk lyst til å bruke briller, vet ikke hvorfor. Men jeg har ganske bra syn trur jeg... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg byttet fra linser til briller igår, og det er HERLIG. Jeg driter i utseende (selv om jeg har fått høre mye positivt om utseendet med briller), dette er så mye mer behagelig enn ting på øyet. 5492017[/snapback] Jeg har faktisk lyst til å bruke briller, vet ikke hvorfor. Men jeg har ganske bra syn trur jeg... 5492220[/snapback] Se glupere ut? Du ser ikke mye glup ut med briller når du går ute i regnet eller når du trener.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg byttet fra linser til briller igår, og det er HERLIG. Jeg driter i utseende (selv om jeg har fått høre mye positivt om utseendet med briller), dette er så mye mer behagelig enn ting på øyet. 5492017[/snapback] Jeg har faktisk lyst til å bruke briller, vet ikke hvorfor. Men jeg har ganske bra syn trur jeg... 5492220[/snapback] Se glupere ut? Du ser ikke mye glup ut med briller når du går ute i regnet eller når du trener.. 5492256[/snapback] Hehe. Har lyst på sånne briller som Ø.B har. Hvis jeg husker rett... Ser så kult ut synest jeg.... Jeg er rar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg