Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Ikke alle som klarer å slutte med noe de er avhengig av :p

5491680[/snapback]

da er de svake. :tease: levde 6 måneder uten godteri for ikke lenge siden bare for å bevise pappa at sukker ikke er avhengihetsdannende.

 

edit: altså, var ikke 100% kutt. ble litt på kino og sånt, men det var skjeldent.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Jeg har storoppryddning i bilen innimellom når flaskene fra passasjersetet begynner å renne over til sida mi, og kommer seg under bremsepedalen. Den er lei.

5491678[/snapback]

Rydder du etter flaskene har kommet under pedalen, så du blir minnet på det, eller før? :D

Du kan jo alltids dressere en hest til å ta slike flaskejobber.

Lenke til kommentar
Ikke alle som klarer å slutte med noe de er avhengig av :p

5491680[/snapback]

da er de svake. :tease: levde 6 måneder uten godteri for ikke lenge siden bare for å bevise pappa at sukker ikke er avhengihetsdannende.

5491685[/snapback]

 

Jeg har levd over 6 måneder uten brus og godteri.

 

Skal holde ut til etter TG ihvertfall, men siden jeg holder på, så får jeg liksom ikke lyst til å "sprekke"

Vil se hvor lenge jeg klarer, og dessuten er ikke godteri en nødvendighet.

Det er som de som røyker, Det er sikkert godt, men det trengs så absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
da er de svake.  :tease: levde 6 måneder uten godteri for ikke lenge siden bare for å bevise pappa at sukker ikke er avhengihetsdannende.

5491685[/snapback]

 

hvorfor begynte du igjen da?

5491689[/snapback]

fordi det ble sommerferie. når man sitter på hytta å kjeder ræva av seg så går det en del sukker :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg har storoppryddning i bilen innimellom når flaskene fra passasjersetet begynner å renne over til sida mi, og kommer seg under bremsepedalen. Den er lei.

5491678[/snapback]

Rydder du etter flaskene har kommet under pedalen, så du blir minnet på det, eller før? :D

Du kan jo alltids dressere en hest til å ta slike flaskejobber.

5491694[/snapback]

Tenker først på det når bremsa ikke fungerer og jeg kjører på rødt lys ja :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ikke alle som klarer å slutte med noe de er avhengig av :p

5491680[/snapback]

da er de svake. :tease: levde 6 måneder uten godteri for ikke lenge siden bare for å bevise pappa at sukker ikke er avhengihetsdannende.

5491685[/snapback]

 

Jeg har levd over 6 måneder uten brus og godteri.

 

Skal holde ut til etter TG ihvertfall, men siden jeg holder på, så får jeg liksom ikke lyst til å "sprekke"

Vil se hvor lenge jeg klarer, og dessuten er ikke godteri en nødvendighet.

Det er som de som røyker, Det er sikkert godt, men det trengs så absolutt ikke.

5491702[/snapback]

 

tru.dat

 

er egentlig å ta med seg et stort glass med vann når du kjenner du har lyst på brus. litt dobesøk har alle godt av.

Lenke til kommentar
Jeg har storoppryddning i bilen innimellom når flaskene fra passasjersetet begynner å renne over til sida mi, og kommer seg under bremsepedalen. Den er lei.

5491678[/snapback]

Rydder du etter flaskene har kommet under pedalen, så du blir minnet på det, eller før? :D

Du kan jo alltids dressere en hest til å ta slike flaskejobber.

5491694[/snapback]

Er ikke så farlig, bare gir ned, eller bruk handbrekket.

EDIT: Har nesten ikke drukket brus på en og en halv måned elns, kjenner ikke noe nød.

Drikker heller fanta Free.

Og lettbrus holder jeg meg unna, blir dårlig av den driten, fysisk dårlig. Kutter heller ut cola somsagt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Bare i nyskjerrighet: Finnes det noe som minsker tilførselen av bensin inn i motoren eller lignende som gjør at bensinforbruket minskes?

 

 

*Unnskylder spammingen*

5491690[/snapback]

Det mest effektive er å ikke ha bensin på tanken.

Mindre bensin inn i motoren: Ikke trykk så hardt på gasspedalen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
fordi det ble sommerferie. når man sitter på hytta å kjeder ræva av seg så går det en del sukker  :whistle:

5491705[/snapback]

 

med andre ord, du sprakk. *svake menneske..* :whistle:

5491711[/snapback]

mhm *skamme seg*. jeg ble (blir) enda sett på som en syk unge fordi jeg gjør rare ting, dette var en av de tingene som ødela ryktet mitt helt (slutte sukkeret). i klassen blir jeg nå sett på som en satanist som liker blomster og døde mennesker, men det er av helt andre grunner. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...