Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
natta.

fri imorra :D  :D

5488324[/snapback]

Fri i 3 dager jeg. Pc'en skal hjem nå, så...TADA!

5488385[/snapback]

Fri til 5. februar jeg, så... TADA!

 

Hehe.. Natta, ketchez.

Må være med på leteaksjon i morgen.. En kar som ligger værfast i fjellet her.

Ikke sikkert det blir noe av, kommer visst an på om RK finner ham i natt.

5487717[/snapback]

Hvordan gikk det?

5490939[/snapback]

Det gikk bra til slutt. Det var litt interessant å se hvordan de legger opp en leteaksjon.

Jeg var på et letelag som gikk rundt/på en fjelltopp ved siden av der han sist ga lyd fra seg.

Artikkel

Lenke til kommentar
Hadde vært deilig uten den panten...

5491528[/snapback]

Herregud, hva slags menneske er du?

Det er snakk om å hjelpe miljøet ved å pante flasker. 5min er alt du trenger MAX å stå der å kaste noen ting inn i en maskin. Eller annser du dette en jobb som en av de "polakkene" som dere ansetter kan gjøre?

 

 

 

 

Ah..endelig fått funnet ut hvordan man pakker *.r00, *.r01-arkiver i winrar. Så da kan man spare litt plass på DVDR-backups som man har :)

Lenke til kommentar
JoachimR: Jeg synest ikke det er flaut å gå med flasker. Drasset med meg 2 fulle søppelposer med tomflasker ;)

5491544[/snapback]

Jeg drasset med meg to fulle søppelsekker liksom... Off.

5491552[/snapback]

Det var bare den ene dagen. Samlet verdi var vel rundt 500 kr. Husker det ikke helt.

Lenke til kommentar
Gammel er du da? Er fullt klar over at det var så små disker. Han sier at han er 16/17 år og har opplevd å måtte betale et par tusen for en 650 mb disk. Med mindre han kjøpte sin første pc når han var barn.

5491218[/snapback]

 

 

Jeg sa "vi", som i familien min. Jeg måtte selvfølgelig ikke betale den summen, men jeg husker det like fullt fordi.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...