Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

og jeg synes jeg har mye med min 111GB disk som jeg har brukt.. 20gb på :D

husker back in the old days når jeg satt på en pc med 16GB harddisk. Det var tider det.

5491108[/snapback]

Husker den tiden da vi betalte et par lusne tusenlapper for en 650MB stor harddisk, jeg ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker back in the old days når jeg satt på en pc med 16GB harddisk. Det var tider det.

5491108[/snapback]

Husker den tiden da vi betalte et par lusne tusenlapper for en 650MB stor harddisk, jeg ..

5491123[/snapback]

Du kan umulig være født 25 Desember 1989. Hvis ikke så tror jeg du skrøner :p

Endret av Øssa
Lenke til kommentar

Jeg har 250GB jeg. For ikke lenge siden ble den på mystisk måte full, helt full. Gikk bananas og sletta det jeg kom over, men enda var det dårlig plass.

Så fant jeg ut at jeg måtte slutte å bruke F9 jevnlig i Guild Wars, da dette førte til at jeg tok opp et lass med filer. Fraps-mappa var på 160GB :p

Lenke til kommentar

Firetusenfirehundreogførtifire sider? Rimelig mye.

Med mindre man skal ha fullt av filmer eller lignende på disken er det vel rimelig bortkastet med stor disk? Jeg trodde jeg hadde behov for det, men når jeg nå har 400GB på DVD-opptakeren holder det til det meste.

Lenke til kommentar

5491108[/snapback]

5491123[/snapback]

5491149[/snapback]

Min første PC hadde en harddisk på 190 MB eller noe...

Lenke til kommentar
Jeg har 250GB jeg. For ikke lenge siden ble den på mystisk måte full, helt full. Gikk bananas og sletta det jeg kom over, men enda var det dårlig plass. 

Så fant jeg ut at jeg måtte slutte å bruke F9 jevnlig i Guild Wars, da dette førte til at jeg tok opp et lass med filer. Fraps-mappa var på 160GB :p

5491173[/snapback]

:!: det er godt gjort. trykker på F9 konstant du da eller? :wee:

Uff jeg må starte å lese på boka.. skal skrive omtale eller hva det nå er til i morra på så langt jeg har kommi..

Hadde ingen spesielle bøker så det blei det jeg fant.

"Rødhette" av Unni Lindell. :dontgetit:

Sikkert møkkabok.

Lenke til kommentar

5491108[/snapback]

5491123[/snapback]

5491149[/snapback]

Err? Jeg husker godt min første datamaskin, jeg. Det var en 486 av Commodore. Var ikke snakk om gigabyte lagringsplass på den tiden.

Lenke til kommentar

5491108[/snapback]

5491123[/snapback]

5491149[/snapback]

Min første PC hadde en harddisk på 190 MB eller noe...

5491197[/snapback]

Gammel er du da? Er fullt klar over at det var så små disker. Han sier at han er 16/17 år og har opplevd å måtte betale et par tusen for en 650 mb disk. Med mindre han kjøpte sin første pc når han var barn.

Lenke til kommentar
Jeg gikk over på onsdag(dog, er vel i "prøveperiode") fra dagslinser(slike du kaster hver kveld) til døgnlinser som sitter i tredve dager om gangen. Deilig, tror jeg. Dessuten tror jeg det alt i alt er billigere, bortsett fra at det koster noe mer nå i starten pga et par ekstra kontroller...

5491165[/snapback]

Det er nok billigere, men du går tydeligvis til feil optiker! Gamle optikeren min (i Bergen) tok ikke betalt for sjekk, og gav meg rabatter på linseveske.

Lenke til kommentar
Bah, dere er noen smårips alle sammen.    Du har ikke levd før du har sittet og ventet i 20 minutter på at et program skal laste fra kasett inn i 64 kilobyte minne!    :tease:

5491268[/snapback]

Har faktisk prøvd det! Men var broren til en kamerat sin og vi var bra små da. Spillte et bilspill jeg ikke husker hva het.

Lenke til kommentar
Jeg gikk over på onsdag(dog, er vel i "prøveperiode") fra dagslinser(slike du kaster hver kveld) til døgnlinser som sitter i tredve dager om gangen. Deilig, tror jeg. Dessuten tror jeg det alt i alt er billigere, bortsett fra at det koster noe mer nå i starten pga et par ekstra kontroller...

5491165[/snapback]

Det er nok billigere, men du går tydeligvis til feil optiker! Gamle optikeren min (i Bergen) tok ikke betalt for sjekk, og gav meg rabatter på linseveske.

5491237[/snapback]

Jeg betalte 360 for ny synstest, og 360 for en sjekk (igår og for en sjekk om tre nye uker). Så kommer jo linsene i tillegg. Kjøper vel for seks måned ad gangen. Har nå kjøpt en linse løst for 150, om vi skal tro kvitteringen.

Mamma har visst gått til denne optikeren i godt og vel tredve år. Tror neppe de lurer oss, og de er hyggelige der. For det andre er det jo ikke akkurat noe jeg betaler for selv... :)

Lenke til kommentar
Det er feil med MSNen min, det kommer en random smiley hver gang jeg skriver noe!
Var faktisk folk som trudde på det når jeg spamma de med smileys :roll:

5491426[/snapback]

hehe. Jeg fucker det noen ganger opp for meg selv også. Setter smylier til .9 o.l. ( :) )

Ganske irriterende når jeg limer inn noe eller skriver noe.

Bruker faktisk ganske likt system som HW forumet. ( :ord: )

Meget bra idé.

*Spille litt høy musikk*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...