TLZ Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 <whine> F*** Fikk netopp igjen karakterer, gått ned fra sist termin... (mao de var elendige) Og hadde netopp eksamen, virket ikke til å gå så bra... Hirr.... dette _MÅ_ bli bedre Til neste år så skal skolen bli hele livet mitt, kanskje jeg ikke gjør det så elendig da... </whine> Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Det er så deilig! Jeg har startet sent hver dag untatt èn dag denne uka Har hatt fri siden 27 mai jeg Skal ha eksamen på mandag da, men etter den kan jeg fortsette på ferien min Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Da drar jeg på skolen! skal bare ha norsk, og gym... Tror jeg får karakterene mine idag også EDit: WTF!? Jeg kom på skolen(1 min forseint), det var bare noen sekker i klasserommet.... Ingen vet hvor de er, og jeg har 0% batteri igjen på mobilen... Endret 10. juni 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) EDIT: dessuten var telenor den mest ustabile levrandøren jeg noen gang har hatt ? Ja, den datt ut 3-4 ganger om dagen...noe som gjore at jeg ikke betalte en dritt for bredbåndet... (6 mnd'er som jeg slapp å betale) EDIT: Fikk 4 på muntlig eksamen.... -Oppgaven var å lage database -Installere server + litt annet shait Endret 10. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 NEI! Eldre historie til muntlig eksamen! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 NEI! Eldre historie til muntlig eksamen! Ååå, det vil jeg opp i! Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 17/18. Går VKI. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 jeg tør nesten ikke å poste her med fare for å få advarsel Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Oki. Det er ingenting som er så bra som å se Pablo Francisco når du skal få opp humøret litt :!: Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Oki. Det er ingenting som er så bra som å se Pablo Francisco når du skal få opp humøret litt :!: -DUDE! whats wrong with your car? -Its a love song, puto! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Link til videoen, takk. Den er konge, men jeg har mistet linken. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Link til videoen, takk. Den er konge, men jeg har mistet linken. http://www.pablofrancisco.com/video/mexican_music.wmv Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Link til videoen, takk. Den er konge, men jeg har mistet linken. http://www.pablofrancisco.com/video/mexican_music.wmv Takker. :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Har nettopp framført nå. de sa det gikk bra. får vel vite karakteren straks trur jeg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 ATi 5.6... stilig *installere* Nå må bare BF2 demoen komme... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 jeg står foran ett svært fjell. Jeg må få en jente jeg "småliker" til å tenke på meg istedenfor en annen kar hu tenker på hver dag. Filmtrailer: ARE you READY? For the ACTION...He worked with a highschool IT-network, and now he is going to change. - I dont know what people say `bout you, but you`re just god damn pure hotness. - Oh thanks you, Leftfield *Smooch* Double the action, tripple the excitement. - *tar av seg skjorta* GET DOOOOOOOOOOWN! MORE excitement - GET DOWN AGAIN! "The New Romeo", in your local cinemas, out NOW! *massiv inferno-lignende eksplosjon* Dette blir spennende Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Lykke til med det. Robocopy må dra litt ressurser.. Vifta på psu har slitt lenge, men nå bråker den mer enn noen gang. Angrer på at jeg ikke gadd å kjøpe ny psu. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 tjohei. jeg fikk en sterk 3er. ^^ jeg er fornøyd fordi jeg stinker i matte. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Lykke til med det. /bow Takker takker. Dette bør bli bra Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 juhu 3,23 i snitt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg