Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter i økonomien... Orker ikke å følge med. Morgenkvalm og forkjølet. Dårlig mix..  :thumbdown:

5488670[/snapback]

Morgenkvalm Kimmi? Hørtes ikke bra ut.

 

Dette er virkelig en kjip dag. Er så sliten, at jeg kan sovne på tastaturet mitt.

5488683[/snapback]

 

Ja.. Finnes ikke noe værre enn å våkne skikkelig kvalm... :ermm: Livet suger litt akkuratt no. I tillegg har jeg en skikkelig laim "vennine" som alltid er bitch og tror hun er så jævlig mye bedre en alle andre. Siden jeg er syk i dag ville hun ikke sitte ved siden av meg. Hun har aldri vært syk i sitt liv.. Hater henne ass.. :mad:

Lenke til kommentar
Sitter i økonomien... Orker ikke å følge med. Morgenkvalm og forkjølet. Dårlig mix..  :thumbdown:

5488670[/snapback]

Hmm.. :(

Sitter fortsatt på lan jeg..

Er ikke så ekkelt her nå.. :)

5488678[/snapback]

 

Lan midt i uken...? :hmm:

5488700[/snapback]

 

Skole er så kjedelig.. :p ... Neida..

Skal faktisk ha om lan party på avsluttende prosjekt, siden temaet er Min verden.

Nå starta de å prate ekkelt igjen :(

*Ønske seg bort*

Lenke til kommentar
Ja.. Finnes ikke noe værre enn å våkne skikkelig kvalm...  :ermm: Livet suger litt akkuratt no. I tillegg har jeg en skikkelig laim "vennine" som alltid er bitch og tror hun er så jævlig mye bedre en alle andre. Siden jeg er syk i dag ville hun ikke sitte ved siden av meg. Hun har aldri vært syk i sitt liv.. Hater henne ass.. :mad:

5488693[/snapback]

Seriøst?! den var ny :ohmy:

Trodde ikke jenta var så utrolig hyper. Hahaha

 

yeye sitter og skriver om loch ness..fascinerende stoft :roll:

Lenke til kommentar
Ja.. Finnes ikke noe værre enn å våkne skikkelig kvalm...  :ermm: Livet suger litt akkuratt no. I tillegg har jeg en skikkelig laim "vennine" som alltid er bitch og tror hun er så jævlig mye bedre en alle andre. Siden jeg er syk i dag ville hun ikke sitte ved siden av meg. Hun har aldri vært syk i sitt liv.. Hater henne ass.. :mad:

5488693[/snapback]

Hvirker som om hun har en kronisk en som hun ikke vil fortelle om.

 

 

Edit: sove :p hade folk

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...