Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen hjelpe meg og regne ut om det er mer penger å hente på de flaskene enn det er pinlig å gå ned til butikken med to stoooore søppelsekker?

5486977[/snapback]

hvorfor drikker du så mye stygg brus JoachimR?

5487050[/snapback]

Stygg brus? Smaker litt tamt, men stygg og ekkel er den da ikke.

Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg og regne ut om det er mer penger å hente på de flaskene enn det er pinlig å gå ned til butikken med to stoooore søppelsekker?

5486977[/snapback]

hvorfor drikker du så mye stygg brus JoachimR?

5487050[/snapback]

Stygg brus? Smaker litt tamt, men stygg og ekkel er den da ikke.

5487061[/snapback]

litt stygg er den nå fordeom :)

Lenke til kommentar
Joachimr, no offence men er du homofil? Du har feminine trekk.

5487036[/snapback]

Hold nå kjeft dah... og la fyren først komme ut av skapet som 40 åring med 4 unger på slep å et små lubben kone :!:

5487055[/snapback]

Jeg får vente til jeg blir førti da. Jeg er meg bekjent ikke så veldig homo, men kanskje litt mer feminin. Hvor dette kom inn med flaskene skjønner ikke jeg men...

Sminke er noe alle gutter burde kunne! :)

Legg merke til at jeg kun drikker light-brus. Det er to flasker normal cola der, og de var det ikke jeg som drakk, for å si det sånn... En venn av meg som overnattet her kunne for harde livet ikke drikke cola light... :roll:

Lenke til kommentar
Sminke er noe alle gutter burde kunne! :)

5487073[/snapback]

WTH? Hvorfor ska vi kunna det? jeg ser da knapt i speilet før jeg går på skolen..

Om jeg ser i det er det fordi det er rett forran trynet mitt når jeg vasker henda etter jeg har tatt morrapisset :p

Edit: quotehælvette.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

5486977[/snapback]

Hva er problemet ditt? :dontgetit:

Gå ned på butikken og pant, gutt!

5487113[/snapback]

Det er sliit å bære det til butikken da! Jeg stemmer for å gi det bort til småjenter som samler penger til korpstur.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...