Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"jeg vet ikke hva denne posten egentlig går ut på, men jeg så at man slipper og skrive bokmål, altså... man kan skrive slik man ønsker. Vel, jeg har ikke så mye så, bare at jeg har lyst på fri fra jobb nå. Gå hjem og spille BF2 mens jeg nyter en is. og gå å legge meg før 03 (03.00?) og komme nok en gang for sent på jobb og skylde på kondens i forgasseren.

edit: jeg leter etter likesinnede."

:) dere søringer klarer ikke lese :tease:

5486022[/snapback]

Jeg forsto det jo, men det er jo i grunn mye lettere å skrive bokmål ( sånn nogenlunde ) her.

Så slipper man å skrive ting som "jåbbe" på stiler etc etc.

Lenke til kommentar
eg veit iche ke denne posten egnetli går ud på men eg såg at man slipper å skrive bogmål, altså...mans kan skrive slik man ønsker. Vel, eg har iche så

mye så, bare at eg har lyst på fri ira jåb nå.......gå hjem å spille BF2 mens eg nyder en is..... å iche gå å legge meg før 03 å kåmme nåkk en gang forseint på jåbb å skylde på kondens i forgasseren....

Edit: leter ite likesinende....

5485983[/snapback]

Que, saywhatgain?

5485989[/snapback]

Fri fra jobb, BF2, legge seg 03. Jeg tror vi har med et problembarn å gjøre :tease:

5485996[/snapback]

Hehe, vel.....beklager men følte lengsel etter å skrive på den måten jeg

pleier. Småbarn? hehe...såklart, vil altid være et lite barn inni meg :)

Jeg vil ha fri ifra jobb fordi jeg har jobbet vær kveld å helg i nesten 3 uker nå, å

det tar på litt, jeg legger men 03 fordi når jeg ikke kommer hjem ifra jobb før 22, så vil jeg jo utnytte det som er igjen av dagen, kan jo ikke bare gå å legge meg..

Is? vel.......vet egentli ikke hvorfor jeg skrev det...

Lenke til kommentar
"jeg vet ikke hva denne posten egentlig går ut på, men jeg så at man slipper og skrive bokmål, altså... man kan skrive slik man ønsker. Vel, jeg har ikke så mye så, bare at jeg har lyst på fri fra jobb nå. Gå hjem og spille BF2 mens jeg nyter en is. og gå å legge meg før 03 (03.00?) og komme nok en gang for sent på jobb og skylde på kondens i forgasseren.

5486022[/snapback]

Jo visst gjør vi det. Er ikke talentløs selv om man "mobber" en post. Dessuten må du huske at posten var lang i forhold til det vi SO4-veteraner pleier å lese. TSP hvor er du?!

Lenke til kommentar

5486022[/snapback]

Takker :), hehe...det var vel ikke så vanskeli?

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

tenkte på Solid Knight.

sant nok, skriver dialekt til de i klassen fordi de plager meg om jeg ikke gjør det.

steffy:

klarer vi ikke skrive? :cry: lurer på hva jeg har drevet med i "alle" mine 10 år på skole

Lenke til kommentar
eg veit iche ke denne posten egnetli går ud på men eg såg at man slipper å skrive bogmål, altså...mans kan skrive slik man ønsker. Vel, eg har iche så

mye så, bare at eg har lyst på fri ira jåb nå.......gå hjem å spille BF2 mens eg nyder en is..... å iche gå å legge meg før 03 å kåmme nåkk en gang forseint på jåbb å skylde på kondens i forgasseren....

Edit: leter ite likesinende....

5485983[/snapback]

Du må skrive enten bokmål eller nynorsk tror jeg...

5486010[/snapback]

Det der er da nynorsk, eller en nynorsk dialekt, går ikke an å skrive "rent" nynorsk, siden det ikke finnes noe sånt, (ikke rent bokmål heller)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det der er da nynorsk, eller en nynorsk dialekt, går ikke an å skrive "rent" nynorsk, siden det ikke finnes noe sånt, (ikke rent bokmål heller)

5486075[/snapback]

trur de mener "skole bokmål" eller "skole nynorsk". sånn nynorsk man lærer på skolen.

d e førrdi fålk ska fatte ka andre sir, ikkjesaint?

Lenke til kommentar

5486075[/snapback]

Eh, jo? Hva har vi nynorsk ordbok for da? Nynorsk er et skriftspråk ikke et synonym for dialekt.

J@cob got pwn3d.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

er en forskjell mellom ufrivillige skrivefeil og dialekt. jaja, vet ikke jeg :) finnes forskjellige tolkninger av EDIT: det samme

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
trodde man kunne skrive kossen man ville eg, sto

ijallefall d på første side...

5486105[/snapback]

Dette er en tråd om hva du vil (innen for rimgelighetens grenser og reglene som står på første side), men skriftspråket på forumet er:

• Bokmål
  • Nynorsk
  • Engelsk
  • Andre skandinaviske språk

Så hvis dette overholdes så blir alle happy :)

Lenke til kommentar

Men...jeg spiste veldig sunt i ste!

Spiste masse salat....allthou det var oppå hamburgeren da.

Må jo ha noe å drikke!

Du skal få 3 innlegg av meg? Ok?

Dessuten; Fanta Free er jo bedre enn Cola? Jeg tenkte på kaloriene når jeg kjøpte den, lover!

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...