Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som sitter oppe til klokken 4. Hvordan unngår dere å bli depressive?

5485704[/snapback]

Vi er da alltid deppa :thumbup:

DIT: untatt når jeg er på pcen, eller skolen, eller med venner, eller på butikken. eller oppi nord. :p

5485716[/snapback]

Det forklarer fenomenet for de mer modne brukerne, men ikke fjortissene som tydlig uttrykker sin glede med en overdose smileyer.

5485740[/snapback]

Nå fikk jeg lyst til og poste masse smilyer.

Hørte på Satyricon i dag, og læreren spør: "Hva er det du hører på? Er det techno?!".

Ahaha :w00t::thumbup: :!:

Lenke til kommentar

eg veit iche ke denne posten egnetli går ud på men eg såg at man slipper å skrive bogmål, altså...mans kan skrive slik man ønsker. Vel, eg har iche så

mye så, bare at eg har lyst på fri ira jåb nå.......gå hjem å spille BF2 mens eg nyder en is..... å iche gå å legge meg før 03 å kåmme nåkk en gang forseint på jåbb å skylde på kondens i forgasseren....

Edit: leter ite likesinende....

Lenke til kommentar
Jeg møtte Cun i dag. Han var sjarmerende. :p

Dessuten så hadde han med seg en småsøt emogother. ^_^

5485954[/snapback]

:!:

Virka som en trivelig kar, du òg. Possen min ble litt sjokkerte da du sa at du skulle hjem og drikke.

Du virka litt alvorlig da jeg hilste på deg, men :)

Lenke til kommentar
eg veit iche ke denne posten egnetli går ud på men eg såg at man slipper å skrive bogmål, altså...mans kan skrive slik man ønsker. Vel, eg har iche så

mye så, bare at eg har lyst på fri ira jåb nå.......gå hjem å spille BF2 mens eg nyder en is..... å iche gå å legge meg før 03 å kåmme nåkk en gang forseint på jåbb å skylde på kondens i forgasseren....

5485983[/snapback]

Que, saywhatgain?

Lenke til kommentar

5485983[/snapback]

Det der tok meg 10x ganger lengre tid å lese enn et vanlig innlegg :dontgetit:

Lenke til kommentar

5485983[/snapback]

Que, saywhatgain?

5485989[/snapback]

Fri fra jobb, BF2, legge seg 03. Jeg tror vi har med et problembarn å gjøre :tease:

Lenke til kommentar

5485983[/snapback]

Du må skrive enten bokmål eller nynorsk tror jeg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

"jeg vet ikke hva denne posten egentlig går ut på, men jeg så at man slipper og skrive bokmål, altså... man kan skrive slik man ønsker. Vel, jeg har ikke så mye så, bare at jeg har lyst på fri fra jobb nå. Gå hjem og spille BF2 mens jeg nyter en is. og gå å legge meg før 03 (03.00?) og komme nok en gang for sent på jobb og skylde på kondens i forgasseren.

edit: jeg leter etter likesinnede."

:) dere søringer klarer ikke lese :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...