Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var faktisk ikke snakk om å så mye penger som skulle overføres. De smarte har allerede over sett hvor mye det var. Når man er kunde i en stor bank, så forventer man at man i alle filialer skal kunne få den servicen man fortjener. Men slik fungerer det ikke. Derfor er jeg på vei over i en noe mindre bank.

Lenke til kommentar
Det var faktisk ikke snakk om å så mye penger som skulle overføres. De smarte har allerede over sett hvor mye det var. Når man er kunde i en stor bank, så forventer man at man i alle filialer skal kunne få den servicen man fortjener. Men slik fungerer det ikke. Derfor er jeg på vei over i en noe mindre bank.

5485382[/snapback]

Var bare en månedslånn på 40-tusen? :)

Lenke til kommentar
Jeg er også i ganske godt humør idag. Rart hva det motsatte kjønn kan gjøre med en..  :D

5485432[/snapback]

Ja, skikkelig ekkelt og stikke tissen sin der du vet. :no::sick::scared:

ok, ok. Jeg skal komme med noe konstruktivt, hvordan har alle det i dag? I dag forsov jeg meg.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hvis du har en brukbar mattekarakter og litt logikk så står det faktisk over eksakt hvor mange penger det var.

5485408[/snapback]

hm, jeg klarer ikke se noen plass det står eksakt, eneste er dette som du sa:

EDIT: Det var ikke snakk om en haug med penger heller... Ikke en hel en engang... Bare en simpel førtiende-del...

og med min logikk og mattekunnskap så tolker jeg dette som at det er en førtiende-del av en haug med penger. ettersom jeg ikke vet hva du definerer som en haug med penger er det ganske så umulig og fastslå hva en førtiende-del av dette beløpet er.

men hvis jeg kan tippe så er vel 1 million en haug med penger selv for ei bortskjemt lita ræka som deg, så da tipper jeg at du skulle overføre 1/40 av dette beløpet, altså 25 000,-? noe som igjen virker for lite til at banken skulle lage noen problemer..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...