thomassit0 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 begynner ikke smarterchild å bli litt utbrukt nå egentlig. dere har quota han i en uke nå. tid for mat vet jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) http://www.funmotors.no Flere modeller der, jeg skal ha PB2 5485074[/snapback] Så sinnsykt mye morsomt. Og ikke så altfor dyrt heller. Vet du hvordan det er å kjøre litt på de for eksempel til skolen? Edit: Ikke lov å kjøre på veien, nai.. Ja, ja.. Endret 23. januar 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) begynner ikke smarterchild å bli litt utbrukt nå egentlig. dere har quota han i en uke nå. 5485080[/snapback] Quouted for truth Endret 23. januar 2006 av J@cob Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 begynner ikke smarterchild å bli litt utbrukt nå egentlig. dere har quota han i en uke nå. tid for mat vet jeg. 5485080[/snapback] Næh! Han er morro så lenge man kjeder seg Heter: Mangel på fantasi Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jess endelig penger nok til å kjøpe pocketbike! 5485026[/snapback] [gledesdreper] Men å bruke den har du ikke lov til. [/gledesdreper] Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Skogli: La nå SmarterChild være. Og om du ikke gjør det, slutt i det minste å spamme om alle de «morsomme» utsagnene hans her. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Æ e svolvten! For hælvætte! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Edit: Ikke lov å kjøre på veien, nai.. Ja, ja.. 5485096[/snapback] [gledesdreper]Men å bruke den har du ikke lov til. [/gledesdreper] 5485147[/snapback] Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jess endelig penger nok til å kjøpe pocketbike! 5485026[/snapback] [gledesdreper] Men å bruke den har du ikke lov til. [/gledesdreper] 5485147[/snapback] [gledesspreder/dreper] Det er lovt til å eige, men ikke bruke. Er vell det samme med politiradioer [/gledesspreder/dreper] Skogli: La nå SmarterChild være. Og om du ikke gjør det, slutt i det minste å spamme om alle de «morsomme» utsagnene hans her. 5485163[/snapback] Som sagt så gjort Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jess endelig penger nok til å kjøpe pocketbike! 5485026[/snapback] [gledesdreper] Men å bruke den har du ikke lov til. [/gledesdreper] 5485147[/snapback] [gledesspreder/dreper] Det er lovt til å eige, men ikke bruke. Er vell det samme med politiradioer [/gledesspreder/dreper] Skogli: La nå SmarterChild være. Og om du ikke gjør det, slutt i det minste å spamme om alle de «morsomme» utsagnene hans her. 5485163[/snapback] Som sagt så gjort 5485175[/snapback] Politi radioer kan du bruke, men ikke bruke informasjonen til noe som helst, og ikke lov ha og batteri i politi scanneren i bilen.. Skjer det noe spennede så ringer de opp på mob uansett. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 http://www.funmotors.no Flere modeller der, jeg skal ha PB2 5485074[/snapback] Så sinnsykt mye morsomt. Og ikke så altfor dyrt heller. Vet du hvordan det er å kjøre litt på de for eksempel til skolen? Edit: Ikke lov å kjøre på veien, nai.. Ja, ja.. 5485096[/snapback] Er jo ikke de mest behagelige kjøretøyene, de er tross alt 60 cm høye. Men de er ganske greie å kjøre, bare passe på å ikke kjøre på steiner og slikt i veien, når man kjører i 50 km/t og treffer en stein på den lille skaen kan det gå galt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Joachim var i banken igjen, for å igjen få ordnet en liten overføring. Til i dag hadde de endelig funnet ut at jeg disponerte kontoene mine. Fikk jeg noen unskyldning? Neida. Det eneste var at jeg fikk vite at "Du er antagelig den første umyndige gutt som har kommet og skulle overføre såpass med penger". Så DnB legger skylden på meg? Dette minner mistenklig om en missunelseskultur DnBs ansatte burde gå på kurs for å fjerne. Fysj. Handelsbanken - here I come... EDIT: Det var ikke snakk om en haug med penger heller... Ikke en hel en engang... Bare en simpel førtiende-del... Endret 23. januar 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 *blablabla* 5485265[/snapback] Jeg brukte bankkortet mitt for første gang i dag Hun kan bli modell! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Joachim var i banken igjen, for å igjen få ordnet en liten overføring. Til i dag hadde de endelig funnet ut at jeg disponerte kontoene mine. Fikk jeg noen unskyldning? Neida. Det eneste var at jeg fikk vite at "Du er antagelig den første umyndige gutt som har kommet og skulle overføre såpass med penger". Så DnB legger skylden på meg? Dette minner mistenklig om en missunelseskultur DnBs ansatte burde gå på kurs for å fjerne. Fysj. Handelsbanken - here I come... EDIT: Det var ikke snakk om en haug med penger heller... Ikke en hel en engang... Bare en simpel førtiende-del... 5485265[/snapback] kan jeg spørre forsiktig om hvor mye sånn ca. det er snakk om? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 *Snip Nei, jeg vet ikke hva epig... betyr. Hva betyr det? 5484913[/snapback] Prøv google bildesøk. 5484955[/snapback] Jeg råder ikke til at du søker på bildesøk på google nei Prøv wikipedia. Svaret er i spoilern. Det er så og si en "edderkoppfitte" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Faens mas... En jeg kjenner som maser om å få låne Steam-accounten min, og jeg gidder ikke, fordi passordet som er brukt er brukt på mye annet jeg har. Men gir han seg? Neh. Nå maser en kamerat om at han skal få låne den, fordi de skal spille. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Nei, jeg råder I-K-K-E til å søke på google.. Jeg søkte før jeg åpnet spoileren.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Faens mas... En jeg kjenner som maser om å få låne Steam-accounten min, og jeg gidder ikke, fordi passordet som er brukt er brukt på mye annet jeg har. Men gir han seg? Neh. Nå maser en kamerat om at han skal få låne den, fordi de skal spille. 5485332[/snapback] Jeg bruker samme passordet til alt jeg.. MSN, forumet, PIN-kode osv osv... EDIT: Ops, ble visst dobbelpost.. Endret 23. januar 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Så DnB legger skylden på meg? Dette minner mistenklig om en missunelseskultur DnBs ansatte burde gå på kurs for å fjerne. Fysj. 5485265[/snapback] Din fjott. Selvsagt er det litt mistenktsomt at en på din alder kommer å skal disponere så mye penger hvis ikke kundebehandleren ikke har sett deg før eller vet hvem din familie er. Er ikke alle som disponerer så mye penger her i landet, selv om i din verden så gjør alle det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Så DnB legger skylden på meg? Dette minner mistenklig om en missunelseskultur DnBs ansatte burde gå på kurs for å fjerne. Fysj. 5485265[/snapback] Din fjott. Selvsagt er det litt mistenktsomt at en på din alder kommer å skal disponere så mye penger hvis ikke kundebehandleren ikke har sett deg før eller vet hvem din familie er. Er ikke alle som disponerer så mye penger her i landet, selv om i din verden så gjør alle det. 5485360[/snapback] Hvor mye penger var det snakk om da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg