Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Tom og Jerry eier alle andre serier!

5483877[/snapback]

De nyere episodene suger baller.

5483886[/snapback]

Joda, men de gamle eier!

5483888[/snapback]

Absolutt... Fra den tiden tegneseriefigurene kunne røyke, drikke og blir delt i mange biter. :love:

Jeg vil hjem og se på film, men i stedet skal jeg spille inn en reklame for alkokutt der jeg skal bli banka av "faren min". (Skoleprosjekt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok. nå er jeg irritert. JÆVLIG irritert, rett og slett forbanna. Jeg var på sånn yrkes messe i Lillestrøm på fredag. Jeg fikk med meg at bussen hjem skulle gå 15:30. MEN, ser ut som (av en eller annen grunn) hele klassen fått med seg at det er 14:30.

Så når jeg ringer kl 15 til en klassekamerat om å høre hvor alle er, så siern :"på bussen"......Bussen?! de var allerede i Oslo. Det...er...kjipt. Lærern har ikke sagt ifra i det hele tatt, hadde 0 oversikt over hvem som var med, hvem som skulle være igjen, og hvem som er rett og slett "forsvunnet". Det er bra da, for da måtte jeg ta eneste utveien og betale 70 spenn ut av min egen lomme og komme meg hjem derfra.

Men neida, idag prøvde jeg å få pengene betalt tilbake, men det er klin umulig. Byråkratiet er så godt satt igang her, at det er nesten til å gi opp. Men nei, MrLeftfield gir ikke opp så lett. Nå venter jeg på den tredje damen jeg kan snakke med, og jeg må vente 1 time. GG.

This better be good.

Lenke til kommentar
Men neida, idag prøvde jeg å få pengene betalt tilbake, men det er klin umulig. Byråkratiet er så godt satt igang her, at det er nesten til å gi opp. Men nei, MrLeftfield gir ikke opp så lett. Nå venter jeg på den tredje damen jeg kan snakke med, og jeg må vente 1 time. GG.

This better be good.

5484073[/snapback]

alt det styret for 70 usle kroner.. hadde ikke jeg orka hvertfall. :wee:

Lenke til kommentar

Hva slags byråkrati er det du snakker om egentlig?

DU fikk ikke med deg når bussen gikk. Så skal noen ANDRE betale deg tilbake fordi DU ikke kom deg tilbake med de andre? Fordi du vaset rundt i Lillestrøm

utenom klassen? Og det skal liksom være noen andre sin feil?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...