Torjus Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 LOS = Dere kan brenne i h********! Fikk akkurat brev om at jeg ikke kunne få linja dems alikeveL!!!!!! HAHA fUzZy^... Nå skal jeg mobbe deg på skolen i morra Prøv Skal ikke på skolen før mandag jeg så; stfu kid Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Mobbe deg på mandag da.... ikke værre enn det.... eller i morra på åpent hus... eller på natt turneringa... Dont worry jeg finner deg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Har verdens beste ISP jeg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Eline: Du er ikke den eneste, nei. Jeg "hater" ikke alle syklister, men de som tror de eier veien (lå bak et par-tre av de midt i sentrum her jeg bor for noen dager siden) og sykler som mopedbiler med kun førstegiret intakt, blir jeg på. Det er slik tenking som er verst. Bilister er direkte farlige med deres forbikjøringer. Men det er en del gale syklister der ute, jeg føler jeg er en av de av og til. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Har verdens beste ISP jeg. Pøh, du er eid av min, Fikas Sjekk bare den nydelige hjemmesiden ^^ btw ustabilt som pokker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Har verdens beste ISP jeg. Pøh, du er eid av min, Fikas Sjekk bare den nydelige hjemmesiden ^^ btw ustabilt som pokker Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Hvorfor bestiller dere bredbånd fra slike ukjente steder? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 God Natt folkens Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Hvorfor bestiller dere bredbånd fra slike ukjente steder? Fordi ikke alle bor i store plasser og kan benytte seg av store ISP'er som telenor osv. Andre er kanskje tilkoblet en sentral som gjelder bare for et lite området rundt der de bor, og de får ikke bygget pga manglende interesse hos de som bor der. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Hehe, lenniz er en liten bondegutt Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Atomet, synonymt med spam? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Bah, glem det. Endret 9. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 /[etallica' date=09/06/2005 : 22:07] Atomet, synonymt med spam? Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Fikk trampoline i dag! *Legge seg* God natt! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Hvorfor bestiller dere bredbånd fra slike ukjente steder? LOS er da ikke så ukjent...man er kul vist man har bredbånd fra los...mye kulere å betale 399 for 3000/500, en 419 som telenor skal har for 2 mbit...forbanna telenor horer... EDIT: dessuten var telenor den mest ustabile levrandøren jeg noen gang har hatt Endret 9. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 EDIT: dessuten var telenor den mest ustabile levrandøren jeg noen gang har hatt ? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 EDIT: dessuten var telenor den mest ustabile levrandøren jeg noen gang har hatt Alle kan vel være litt ustabil avogtil... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Godt, siste skoledag i morgen. Fri hele neste uke, må hente karakterene på fredag, men likevel Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Da skal Kenneth legge seg tidlig. Muntlig eksamen i morra *Glede seg* (Og etterpå skal han se på hangarskip og andre militærbåter ) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg legger meg også snart, i morgen skal jeg stå opp klokka 08-09 Lykke til på eksamen, Kenneth og andre som måtte ha God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg