Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Det der er så utrolig feil.

That's just life. Shit happens.

5479840[/snapback]

*skyte* oj, var visst feil. ingen som skal bry seg, og alle skal svare "sånne slag livet gir".

Lenke til kommentar
That's just life. Shit happens.

5479840[/snapback]

jepp, det å bli skutt og drept av sin 17 år gamle kjæreste er bare en naturlig del av livet. :roll:

men jaja, slik må man jo nesten bare regne med så lenge det finnes maniske depressive fjortiser som deg her i verden..

Lenke til kommentar

En eller annen idiot som ødela hele kvelden min i går. Hadde det dødsfett, var i god form og drev og danset da plutselig en eller annen jævel synes det var morsomt å kaste et stearinlys i ansiktet mitt så det renner i håret, ansiktet og nedover klærne. :mad: Selv om en ikke har det morro selv, trenger en ikke ødelegge for andre :(

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
En eller annen idiot som ødela hele kvelden min i går. Hadde det dødsfett, var i god form og drev og danset da plutselig en eller annen jævel synes det var morsomt å kaste et stearinlys i ansiktet mitt så det renner i håret, ansiktet og nedover klærne.  :mad: Selv om en ikke har det morro selv, trenger en ikke ødelegge for andre  :(

5479873[/snapback]

nei, man skal ikke det men det er noen som synes det er morsomt

*hint hint*

Lenke til kommentar
En eller annen idiot som ødela hele kvelden min i går. Hadde det dødsfett, var i god form og drev og danset da plutselig en eller annen jævel synes det var morsomt å kaste et stearinlys i ansiktet mitt så det renner i håret, ansiktet og nedover klærne.  :mad: Selv om en ikke har det morro selv, trenger en ikke ødelegge for andre  :(

5479873[/snapback]

Uff stakkars. Kan være farlig med sånt og..få det innpå øynene eller noe :ohmy:

Fikk sjøl en god del cider over hele meg. En idiot som skulle danse (les:hoppe) med cideren sin i hånden.. :roll:

Dusjet to ganger og syns fremdeles at det lukter litt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...