Torjus Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 LOS = Dere kan brenne i h********! Fikk akkurat brev om at jeg ikke kunne få linja dems alikeveL!!!!!! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 LOS = Dere kan brenne i h********! Fikk akkurat brev om at jeg ikke kunne få linja dems alikeveL!!!!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Fikk akkurat brev om at jeg ikke kunne få linja dems alikeveL!!!!!! lol *Kose på sin 3mbit LOS linje* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 quote war!!!! Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Fikk akkurat brev om at jeg ikke kunne få linja dems alikeveL!!!!!! lol *Kose på sin 3mbit LOS linje* Koster det mye? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 I dag har jeg gjort min samfunsplikt! Jeg, min mor og ei venninne var ute på dugnad for fotball laget mitt. Vi skulle levere ut noe som heter Gjerdrumsavisen til masse husstander. Vi fikk et område på Kløfta som vi skulle kjøre/dele ut til. Så vi kjører bort til Kløfta, vi har da 20 sånne gærne syklister etter oss som er ute og trener. Vi kjører i ca. 45 km/t, for det var passe fart å ha der. Så skal vi svnge inn på en plass, mamma blinker kanskje litt sent, og de syklistene ligger jo da 1-2 meter bak bilen. Slik de har gjort hele tiden. Siden de ligger på så kort avstand får de problemer med å stoppe/bremse og noen av de kjører i hverandre. En av de faller og ødelegger sykkelen sin litt. Men hovedsaken er at; når mamma har stoppet på den plassen, kommer "lederen" for syklistene, fly forbannet, og begynner å kjefte på mamma fordi hun kunne blinket før. Mamma sier at det kunne hun jo gjort, men at det er deres ansvar å holde avstand til bilen. Noen andre syklister i følget skjønner at de kunne ha holdt lenger avstand og prøver å få med seg "lederen" bort. Da kan jeg i dy meg lenger, jeg MÅ rett og slett kjefte/disuktere litt med han. Jeg sier forskjellige ting som han enten juger eller ikke kan svare på, da han svarer. Guri, å sint jeg var da. Jeg hadde mest lyst til å slå han rett ned! Dagens konklusjon: Jeg HATER slike syklister. De kan brenne. Er det bare jeg som føler et slikt hat til sånne syklister? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 *Kose på sin 3mbit LOS linje* Koster det mye? Kun 399 i mnd Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 *Kose på sin 3mbit LOS linje* bah. Snart kan vi få 50 mbit her. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 En ting jeg aldri har forstått er hvorfor det alltid er slike wannabee profesjonelle syklister på 50+ som sykler midt i veien. Virker som de tror de sykler tour de france eller noe sånn, de kan vel sykle på fortauet som alle andre. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 De kan brenne. Er det bare jeg som føler et slikt hat til sånne syklister? Ikke den eneste. Syklister kan holde seg i skogen, eller på forlatte racingbaner. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Dagens konklusjon: Jeg HATER slike syklister. De kan brenne. Er det bare jeg som føler et slikt hat til sånne syklister? Jeg har også et stort hat mot sykkelister. Men det er fordi lillebroren min ser på det hele tiden på TV, han tror han er så sporty bare fordi han gjør det.... Måtte sykilister brennes i healvetes flammer og spres utover ganges for å råttne! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Det er jo gøy å se på sykling på TV! Men jeg føler meg ikke noe mere sporty av den grunn Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 *Kose på sin 3mbit LOS linje* Koster det mye? Kun 399 i mnd haha :!: tror føssi er bra irritert nå Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Eline: Du er ikke den eneste, nei. Jeg "hater" ikke alle syklister, men de som tror de eier veien (lå bak et par-tre av de midt i sentrum her jeg bor for noen dager siden) og sykler som mopedbiler med kun førstegiret intakt, blir jeg på. Sykling på TV er bare gøy når de faller Jeg kjeder meg litt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Sykling er gøy, sålenge der en en selv som sykler. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Eline: Du er ikke den eneste, nei. Jeg "hater" ikke alle syklister, men de som tror de eier veien (lå bak et par-tre av de midt i sentrum her jeg bor for noen dager siden) og sykler som mopedbiler med kun førstegiret intakt, blir jeg på. Sykling på TV er bare gøy når de faller Jeg kjeder meg litt. Åpne vinduet og dunk til dem med en kost eller et balltre eller evt. bare ta dem med døra. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 evt. bare ta dem med døra. ''Taaaan med døra!!!'' Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Sykling er gøy, sålenge der en en selv som sykler. Heelt enig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 *Kose på sin 3mbit LOS linje* Koster det mye? Kun 399 i mnd haha :!: tror føssi er bra irritert nå S T F U Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 LOS = Dere kan brenne i h********! Fikk akkurat brev om at jeg ikke kunne få linja dems alikeveL!!!!!! HAHA fUzZy^... Nå skal jeg mobbe deg på skolen i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg