Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naboene mine har vært noen forbanna bråkmakere de siste ukene. De luringene synes det er greit å ha en høylytt fest klokka fem om morgenen. Satan sier jeg. Blir så forbanna. Snart kommer jeg til å pisse i en bøtte, legge det over i en firkantig, tynn eske og fryse det. Når det så har frosset over kommer jeg til å lure den inn postluka deres. Hevnen er søt!

Nei, men seriøst..

Lenke til kommentar
Naboene mine har vært noen forbanna bråkmakere de siste ukene. De luringene synes det er greit å ha en høylytt fest klokka fem om morgenen. Satan sier jeg. Blir så forbanna. Snart kommer jeg til å pisse i en bøtte, legge det over i en firkantig, tynn eske og fryse det. Når det så har frosset over kommer jeg til å lure den inn postluka deres. Hevnen er søt!

Nei, men seriøst..

5476965[/snapback]

hvorfor ikke bare pisse inn i postluka deres da?

Lenke til kommentar

Nei, men seriøst..

5476965[/snapback]

5477072[/snapback]

Henger meg på den

Eller hva med å pisse inn i nøkkelhullet på bilen deres, så det fryser. :hmm:

Da går det ikke å låse opp bilen, muahahhhaa.

Endret av ZeroMac
Lenke til kommentar

Hmm, NGT sa vi skulle ha 6500 linje før halvparten av denne måneden, vi kjøpte 3500(som skulle bli 6500). Og fikk 2500.(2000 fra før).

Blir jo snytt!, hurra NGT. Alle skulle visst få den oppgraderinga. Og nå er liksom annonseringen borte fra sidene dems. Og vi får ikke det vi betaler for engang. Testa mange ganger, med flere maskiner.

ALSÅ: Har ikke 2500 i snitt, varierer. Tror jeg er laaaangt unna den sentralen elns.

Får jo like bra linje for en hundrings mindre :ermm:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Nei, men seriøst..

5476965[/snapback]

5477072[/snapback]

Det er vel like lurt som på slikke på et frossent gjerde. Ender vel med at du fryser fast snoken i brevsprekken. Å bortforklare seg fra noe sånt må jo bare bli genialt!

Lenke til kommentar

OscaR says (00:08):

du kunne ikke tenke deg å bli litt mere sosial, komme deg litt ut, få noen andre venner en tastaturvenner

Bundy says (00:09):

Hmm

Bundy says (00:09):

Nei, ikke egentlig.

--------------------------------

Sannheten :O

EDIT: Endra navnet.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...