MagE Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 God natt. Jeg er tøff, for jeg fikk best mattekarakter i klassen BTW: skulle på fest i dag, men det var ingen som kunne kjøre meg bort Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Natta folket.. Nå køya jeg.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Midtownmadness 3 og Return to castle wolfenstein(spilt mye på pc) ferdig! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 BTW: skulle på fest i dag, men det var ingen som kunne kjøre meg bort 5473025[/snapback] Og det smiler du av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Torswin: Les "The Cocka Hola Company" og "Macht und Rebel" av Abo Rasul. De ga en bokrenessanse for meg, i alle fall (og jeg er ikke spesielt glad i å lese bøker) 5473021[/snapback] hm, ok. får se hva jeg gidder. @Skarstad: den første gangen var jeg syk på hytta og søskenbarnet mitt hadde glemt den igjen. og den andre gangen var fordi jeg hadde ingenting annet å gjøre når jeg var på ferie i 2 uker på rhodos. måtte dessuten lese hobbiten også... tvang fra skolen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) God natt. Jeg er tøff, for jeg fikk best mattekarakter i klassen 5473025[/snapback] Du er flink i matte, for du fikk best mattekarakter i klassen. @Torswin, når du ser på lesingen som tvang, gir det deg en negativ innstilling. Jeg tror ikke det er med på å forbedre inntrykket du har av bøker. Endret 21. januar 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Speller Deep purple i spektrum neste søndag også har ikke jeg fått med meg det? Holy crap Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Tsk, tsk, stk! Skamme deg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 God natt. Jeg er tøff, for jeg fikk best mattekarakter i klassen 5473025[/snapback] Du er flink i matte, for du fikk best mattekarakter i klassen. @Torswin, når du ser på lesingen som tvang, gir det deg en negativ innstilling. Jeg tror ikke det er med på å forbedre inntrykket du har av bøker. 5473040[/snapback] Når den forpulte skolen tvinger deg til og lese en bok i FERIEN. Fytte. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 merkelig kveld.. var først på jobb fest, vi begynnte rett etter jobb, på jobb. dro så ut en plass der det var team aylar live, kort og greit show. damene var overraskende sexy, mye bedre enn de bildene jeg har sett. kan vel ha noe med ølbrillene og gjøre også. mens vi var ute ble jeg beklådd av en arbeidskollega, en mannlig arbeidskollega med kone og barn. han ble bare verre og verre, tilslutt var han under klærne mine og forsynte seg, måtte si hardt ifra før han gav seg. rare greier.. tok så tidlig kveld å ruslet hjem i iskalde vinden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 merkelig kveld.. var først på jobb fest, vi begynnte rett etter jobb, på jobb. dro så ut en plass der det var team aylar live, kort og greit show. damene var overraskende sexy, mye bedre enn de bildene jeg har sett. kan vel ha noe med ølbrillene og gjøre også. mens vi var ute ble jeg beklådd av en arbeidskollega, en mannlig arbeidskollega med kone og barn. han ble bare verre og verre, tilslutt var han under klærne mine og forsynte seg, måtte si hardt ifra før han gav seg. rare greier.. tok så tidlig kveld å ruslet hjem i iskalde vinden. 5473125[/snapback] Biseksualitet = Give in, feel it Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) merkelig kveld.. var først på jobb fest, vi begynnte rett etter jobb, på jobb. dro så ut en plass der det var team aylar live, kort og greit show. damene var overraskende sexy, mye bedre enn de bildene jeg har sett. kan vel ha noe med ølbrillene og gjøre også. mens vi var ute ble jeg beklådd av en arbeidskollega, en mannlig arbeidskollega med kone og barn. han ble bare verre og verre, tilslutt var han under klærne mine og forsynte seg, måtte si hardt ifra før han gav seg. rare greier.. tok så tidlig kveld å ruslet hjem i iskalde vinden. 5473125[/snapback] Innrøm at du likte det har forresten akkurat sett Jarhead, ikke så verst egentlig.... Endret 21. januar 2006 av 2mass Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jarhead er bra altså? *skaffe den* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvor har det blitt av themanfrom? Han var jo forumets nye Jesus. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvor har det blitt av themanfrom? Han var jo forumets nye Jesus. 5473167[/snapback] Korsfesta kanskje Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg håper virkelig det! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg trodde dere to var bestevenner? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hahaha! Lite sannsynlig! Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Innrøm at du likte det har forresten akkurat sett Jarhead, ikke så verst egentlig.... 5473151[/snapback] skal prøve men..., nei går ikke. likte det desverre ikke. er det ikke noen jenter her som kan få meg tilbake på rett kjør? trenger litt kvinnelig seksuallitet! anyone? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Skjerp deg. Vi kan være åpne mot hverandre nå til dags, if you know what I mean. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg