Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Antall poster i SO4:

fredrikrb 3205

Tomat-Ulf 2377

Skremmende. :)

(For rettferdighetens og anstendighetens skyld; det ligger en del andre høyere oppe på statistikken, og nå står ingen av de oppført som lesere.)

5472664[/snapback]

Sssh!

Snart nattatid!

Lenke til kommentar

På ca 1 time brukte eg opp halvparten av pengene mine og seinere på dagen fikk eg vite at eg ikke skal jobb epå to uker. Ugh.

Men resten av dagen har vært knall. Temmelig intens :love: :!:

og på vei hjem fant eg ut at bussjåføren var ca 100% gay :ohmy:

Lenke til kommentar
Da la Herr Brun seg. God natt godtfolk!

5472752[/snapback]

Antall poster i SO4:

fredrikrb 3205

Tomat-Ulf 2377

Skremmende. :)

(For rettferdighetens og anstendighetens skyld; det ligger en del andre høyere oppe på statistikken, og nå står ingen av de oppført som lesere.)

5472664[/snapback]

Sssh!

Snart nattatid!

5472784[/snapback]

Tidlig nattatid på dere da :roll: Pleier ikke legge meg før 3-4 tiden i helgene. Er alltid noe Prison Break eller Lost som må ses før jeg legger meg. Å så må man jo sjekke SO :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
kjedeliiig! noen redd meg. ingen som vil hjelpe :cry: går snart å leser bok!!

5472895[/snapback]

Du kjeder deg altså... hva med å lese en god bok?

5472903[/snapback]

fins ikke gode bøker. bøker er noe folk laget i steinalderen for at de skulle gjøre noe annet enn å banke klubbene i hodet på hverandre. etter masse år så blir de fleste idéende litt oppbrukt... synes alt er så likt at du kan gjette deg til hva som skjer.

Lenke til kommentar
kjedeliiig! noen redd meg. ingen som vil hjelpe :cry: går snart å leser bok!!

5472895[/snapback]

Du kjeder deg altså... hva med å lese en god bok?

5472903[/snapback]

fins ikke gode bøker. bøker er noe folk laget i steinalderen for at de skulle gjøre noe annet enn å banke klubbene i hodet på hverandre. etter masse år så blir de fleste idéende litt oppbrukt... synes alt er så likt at du kan gjette deg til hva som skjer.

5472914[/snapback]

Da har du tydeligvis ikke lest Matias Faldbakkens bøker om skandinavisk misantropi.

Lenke til kommentar

5472914[/snapback]

Ah, nok en fjortis med lese- og skrivevansker som aldri har lest en bok. Kondolerer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...