Anette_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg tror du får noen uker på deg til å skaffe bøkene Eller så finner du kanskje lister på nettet Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg installerer San Andreas as we speak og gleder meg noe intenst Noen andre som har 4-day-weekend? Mens jeg driver og downer enda. Halveis snart Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg tror du får noen uker på deg til å skaffe bøkene Eller så finner du kanskje lister på nettet Noen uker!? hva i alle dagene skal vi gjøre på skolen i de ukene? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du kjøper bøkene så snart du kan etter skolestart, men det er alltid noen som ikke får tak i den og den boka fordi det er utsolgt e.l. Så det gjør ikke noe å ha bøkene klare fort, men de tar det vanligvis ikke så tungt om du må se med naboen i noen dager heller. Kjedelig diskusjon Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Fikk bare så lyst til å meddele at jeg skal kjøpe laptop i morgen:D Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har San Andreas kommt til PC Nei? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen uker!? hva i alle dagene skal vi gjøre på skolen i de ukene? herregud må du absolutt ha de bøkene for og kunne lære og ha undervisning? har enda ikke kjøpt mine bøker jeg og jeg hadde siste skoledag i dag. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/ Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen uker!? hva i alle dagene skal vi gjøre på skolen i de ukene? herregud må du absolutt ha de bøkene for og kunne lære og ha undervisning? Ja, jeg må ha dem... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Har San Andreas kommt til PC Nei? tror faktisk ikke san andreas kommer til pc EDIT... Bare jeg som hadde hørt rykter Endret 9. juni 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/ Fett!! Får vel snart "kjøpe" det da Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har San Andreas kommt til PC Nei? tror faktisk ikke san andreas kommer til pc eee, jo det kommer den 10.juni, i morgen... følge litt mer med ass Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Ja, jeg må ha dem... du må være den største skolenerden jeg har vært borti.. begynner og stresse med og skaffe seg skolebøker til neste år før sommerferien har begynt engang.. ta det bare helt med ro. du får nok bøkerne dine i tide. edit: Endret 9. juni 2005 av phax Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ro ned pratinga om dere-vet-hva.... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ro ned pratinga om dere-vet-hva.... Vi vet ikke hva!?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ro ned pratinga om dere-vet-hva.... Vi vet ikke hva!?? Warez, ro ned bruken av warez-snakk. Og, du trenger ikke å bruke X antall tegn for å si noe, vi forstår deg uten "!????!" Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ro ned pratinga om dere-vet-hva.... Vi vet ikke hva!?? Warez, ro ned bruken av warez-snakk. Og, du trenger ikke å bruke X antall tegn for å si noe, vi forstår deg uten "!????!" Skal moderatorene begynne å klage for at jeg brukte 2 tegn for mye? Dette tar jo skikkelig av. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ro ned pratinga om dere-vet-hva.... Om hva da... Ble litt forvirra nå jeg Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Atomet: Joda. "Kjøping". *Tenke på Joachim*: " When you go on camping trips you're stuck right out in nature Foraging the forests like a primate Using sharpened tools instead of hotplates " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg