Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dæven, msn8 er stygt.

5470490[/snapback]

En kompis sendte PrtSc av det til meg :wee:

jævli stygt.

han lurte på hva msn folka hadde drikki.

sikkert maling sa jeg.

så sa kompisen min: ja da har de spytta det ut igjen på skjermen for å komme på designet.

------

Nå har jeg måkt hele gården vår :w00t:

er jo løssnø for det meste, men det var 20 cm :p alltid morro å lage en stor haug før man så raser det ned :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde nettopp et lite hjerteinfarkt... da jeg avsluttet WoW oppdaget jeg at Brannmuren var slått av og antivirus-programmet mitt var utdatert. Så starter jeg LimeWire, det virker ikke, tre forskjellige nettlesere, ingen virket. Så jeg restartet maskinen, men situsajonen var fortsatt den samme. "Merkelig," tenkte jeg. Så startet jeg IE, da fikk jeg et skjermbilde der det stod noe om "lavt sikkerhetsnivå" og at noen hadde hadde/er inne i systemet mitt. Det var freaky! Jeg skrudde av PC-en, dro ut nettverkskabelen og ventet. Da jeg logget på 15 minutter senere virket alt fint, men jeg vil ikke oppleve hva det nå var igjen. Noen som vet om noen gode sikkerhetstilltak og gratis antivirus-program?

Lenke til kommentar
I går lastet jeg ned fra en 100mbit på dc++ i over 900 kbit/s. :D

<3 Nextgentel

5470642[/snapback]

Nice, har 6500 ned jeg, og 768 opp elns. Får liksom ikke mer enn 100kbits ned på TORRENT. Bor sikkert langt unna sentralen. Eller, får jo større hastigheter på ftp.

EDIT: Hvis mange seeder får jeg 300 ned, maks liksom.

Weeme:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...