Litejk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hos meg er Msn, bare tregt, det tok 30 sek å logge på Vanlegvis tar det omtretnt 3-4 sek.... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Var og kikka på leilighet idag. Liten var den ja. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er mye tøffere enn skolen. hvorfor ikke bare slutte på skolen da og få det heltidsjobb på lager. kan ta trucklappen så får du sikkert lov og kjøre ordentlig truck også etterhvert! Er greit det da. Jobba overtid idag. 180 kr i timen det, helt greit for min del. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Fikk de nye Osiris skoa mine i dag ! Me si at jeg er fornøgd... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har skikkelig lyst på nye sko, må ta meg en tur til oslo snart.. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva var vitsen med å stenge so3? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva var vitsen med å stenge so3? det var over 5000 sider.... dessuten har det null betydning... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg installerer San Andreas as we speak og gleder meg noe intenst Noen andre som har 4-day-weekend? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har skikkelig lyst på nye sko, må ta meg en tur til oslo snart.. Internett? de har sko der og, det var der jeg kjøpte mine, men du skal vel ikke ha deg skatesko tenker jeg... Men de har nok andre sko her innpå og... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg installerer San Andreas as we speak og gleder meg noe intenst Noen andre som har 4-day-weekend? Én skoledag til, så er det 10 uker sommerferie! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg installerer San Andreas as we speak og gleder meg noe intenst Noen andre som har 4-day-weekend? Én skoledag til, så er det 10 uker sommerferie! you lucky pig!, vi har 5 dager igjen... Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har "fri" til onsdag jeg, må bare en kjapp tur innom skolen klokka 2 i morra for å få en karakter og så har vi ikke noe å gjøre på skolen før på onsdag så vil slipper å komme Jeg gleder meg til i morgen! Da skal jeg få besøk av Ueland Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som vet når vi får beskjed hvilke bøker vi må kjøpe til GK? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Jeg installerer San Andreas as we speak og gleder meg noe intenst Noen andre som har 4-day-weekend? 6-week weekend Vått å løpe ute i regnet i dag. Og litt kaldt. Men å synge "Mein Hahn ist tot" i kor mellom postene hjelper på. EDIT: Atomet: Du får boklister i bokhandelen når skolestart nærmer seg, og dessuten får du vanligvis bokliste første dagen. Ikke så nøye å ha bøkene klar til første dag Endret 9. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg installerer San Andreas as we speak og gleder meg noe intenst Noen andre som har 4-day-weekend? Om 20 timer gjør jeg det samme! Skal runne det på PC nå, kom aldri så langt på PS2.... Jaja. *butikken* Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Når du begynner på GK Skal vi ikke ha bøkene klar før vi begynner?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Middag's pølse er godt... spist meg kvalm.. Endret 9. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Skal vi ikke ha bøkene klar før vi begynner?? helst burde du kjøpe de nå. er jo greit og sette seg litt inn i stoffet iløpet av sommeren. ijaada... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg