Veronica Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 HVOR ligger den linken til han fyren som hopper naken med et Hw.no skilt i hånden? :!: Har lett og lett... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 HVOR ligger den linken til han fyren som hopper naken med et Hw.no skilt i hånden? :!: Har lett og lett... Den har jeg aldri sett... *lete* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 I dag "jobbet" jeg på lageret, MAO kjørte jekketralle(?) og handlet aluminim til en kjøleblokk. Kostet litt på gulve og slikt. Spiste nettopp en middag på obs kafe (mmm) Og skal kansje se en film på arendal cinema senere i kveld. kort sagt: Jeg digger arbeidsuken her på PSdata hm, hva er så digg med og jobbe på lager og kjøre jekktralle? Det er mye tøffere enn skolen. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jo, eller han hopper vel ikke, danser vel rettere sagt, med musikk til Så holder han for tissen sin med den andre hånden Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er mye tøffere enn skolen. hvorfor ikke bare slutte på skolen da og få det heltidsjobb på lager. kan ta trucklappen så får du sikkert lov og kjøre ordentlig truck også etterhvert! Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den har jeg sett et sted, det går ann å bytte ut navnet på skiltet og sånt... Her Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er mye tøffere enn skolen. hvorfor ikke bare slutte på skolen da og få det heltidsjobb på lager. kan ta trucklappen så får du sikkert lov og kjøre ordentlig truck også etterhvert! Eeh. Nei. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den har jeg sett et sted, det går ann å bytte ut navnet på skiltet og sånt...Her :!:? Klikkbar. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 I dag "jobbet" jeg på lageret, MAO kjørte jekketralle(?) og handlet aluminim til en kjøleblokk. Kostet litt på gulve og slikt. Spiste nettopp en middag på obs kafe (mmm) Og skal kansje se en film på arendal cinema senere i kveld. kort sagt: Jeg digger arbeidsuken her på PSdata hm, hva er så digg med og jobbe på lager og kjøre jekktralle? Har gjort det der i et år nå. Det er grisetøft. Spesielt å råne rundt med elektrisk truck . Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den har jeg sett et sted, det går ann å bytte ut navnet på skiltet og sånt...Her :!:? Klikkbar. var en jente i klassen min som viste den til alle lærerene vi har og satte inn navnet deres :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har noen hørt en serie høye smell og et svært i dag? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den har jeg sett et sted, det går ann å bytte ut navnet på skiltet og sånt...Her Haha :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har gjort det der i et år nå. Det er grisetøft. Spesielt å råne rundt med elektrisk truck . hm, jaja.. jeg syntes nå det var ganske kjedelig og jobbe på lager jeg da. eneste som var morsomt var når jeg jobbet overtid og var alene der. to hjul i svingene på truck er småmorsomt.. den beste "lager" jobben jeg har hatt må være sorteringssentralen på posten. det var ganske ok egentlig. men ikke noe jeg ville gjort i lengre tid selvsagt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Genialt; http://unix.rulez.org/~calver/pictures/skyline.jpg Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Genialt;http://unix.rulez.org/~calver/pictures/skyline.jpg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Msn + nede = Trist faktum? Nei. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 1 = true Msn + nede = 0. Meg + pizza = HOT HOT HOT! ----------------------------------- Kan noen låne meg en grandiosa? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Der klikka vist msn (tror jeg) EDIT: skrv mes istese for msn Endret 9. juni 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg