Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Var den geleen deilig og kald?

5467467[/snapback]

Nei! Den var faktisk varm, jeg ble ganske overrasket. For jeg ahr fått ultralyd på hoften en gang, og da var den kald.

mer å ta i, mer å være glad i.. neida, du er bare big boned! osv. :green:

traktor og sexy undertøy. tror det burde holde!

5467484[/snapback]

Big boned :cry:

Sexy undertøy + graviditet = ehhh....

Ja, 2mass, virkelig.

Christer: Stakkars.

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
derfor du har lagt deg sånn ut i det siste altså.. :hmm:

jaja, dette blir vel skøy, du flytter vel til nord-norge da regner jeg med? ta med traktoren!

5467460[/snapback]

Jeg har da aldeles ikke lagt meg ut! Jeg er fin som jeg er, det sier venninnen min. *storme ut i strigråt*

Ja, jeg flytter, tar med meg traktoren. Noe mer?

5467465[/snapback]

er du gravid og så er du født i 89 ? :ohmy:

5467496[/snapback]

Er det så ille da? en kompis av meg har nettopp blitt far. Mamma'n til ungen er født i 91, heia norge!

Lenke til kommentar
http://img9.imageshack.us/img9/5484/dean6hb.jpg

Rasterbation av James Dean :love:

(det ser egentlig bedre ut IRL, vet ikke hvorfor det ser rart ut på bildet.

5467348[/snapback]

hvorfor ikke kutta vekk den hvite kanten nede? ram det inn så blir det ikke så bølgete! :)

5467422[/snapback]

Kanten skal klippes, takk for forslaget. Vurderer ramme, ja. Dette var første gang, for å teste ut. Finner nok et annet/flere bilder, og da skal det rammes.

Vil du være fadder, Fredrik? Prøv å få med deg Stefan og, jeg vil at han skal være fadder og.

5467444[/snapback]

You got it, sister.

Lenke til kommentar
derfor du har lagt deg sånn ut i det siste altså.. :hmm:

jaja, dette blir vel skøy, du flytter vel til nord-norge da regner jeg med? ta med traktoren!

5467460[/snapback]

Jeg har da aldeles ikke lagt meg ut! Jeg er fin som jeg er, det sier venninnen min. *storme ut i strigråt*

Ja, jeg flytter, tar med meg traktoren. Noe mer?

5467465[/snapback]

er du gravid og så er du født i 89 ? :ohmy:

5467496[/snapback]

Er det så ille da? en kompis av meg har nettopp blitt far. Mamma'n til ungen er født i 91, heia norge!

5467507[/snapback]

nei, bare synes det er litt tidlig.. vet om ei på skolen min som fikk unge når hu var 15, men det er ikke akkurat vanlig når man er så ung.. ( ja er klar over at Eline blir 17..)

men 91, det er jo enda verre.. skjønner ikke hvordan folk gidder å få unge så tidlig, det må jo f*kke opp utdanninga og alt sånn.

( ikke ment som kritikk til deg Eline, bare min mening......)

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
nei, bare synes det er litt tidlig.. vet om ei på skolen min som fikk unge når hu var 15, men det er ikke akkurat vanlig når man er så ung.. ( ja er klar over at Eline blir 17..)

men 91, det er jo enda verre.. skjønner ikke hvordan folk gidder å få unge så tidlig, det må jo f*kke opp utdanninga og alt sånn.

5467549[/snapback]

Sant det. Er faktisk 3 andre i klassen hennes som har unge. Sykt!

Men han satt jo greit i det mtp. utadanning fra før også han da. Vil ikke tro at en farsrolle var noe av det han trengte mest, nei..

Lenke til kommentar
Takk, Eline! Skal det være smeltet toffifee over de jordbærene?

(det gikk kalde gufs mellom meg når jeg tenkte på frosne jordbær. At du orket)

5467576[/snapback]

Nei, ikke jordbær og toffifee sammen.. Frosne jordbær er jo nam! :D

Å ja, phax, det forklarer jo alt.. undertøyet er til etter på, etter slankekuren min.

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Takk, Eline! Skal det være smeltet toffifee over de jordbærene?

(det gikk kalde gufs mellom meg når jeg tenkte på frosne jordbær. At du orket)

5467576[/snapback]

Nei, ikke jordbær og toffifee sammen.. Frosne jordbær er jo nam! :D

5467585[/snapback]

Hvor gammel er faren til barnet da?

Lenke til kommentar
Det må være skikkelig jævlig og ha barn generelt da(:p), for ikke og snakke om når man er 15.

5467573[/snapback]

Jeg var jævlig redd for en liten stund siden, da var det en jente som vurderte å beholde barnet. Heldigvis bestemte hun seg for å ta abort; da var hun 15 og vi var slått opp. Thank the Lord. Det siste jeg trengte som 16-åring var unge. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...