Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg vært ute for noe av det fæleste jeg har vært med på i mitt snart 16 år gamle liv.

En vanlig skoledag. Mye snø er det riktignok. Uansett, ungdomsskolen var sisst ut fra skolen idag. På vei hjem med kompisene hører jeg en lyd, snur meg og ser ei halvveis nedsnødd dame. Jeg springer bort, prøver og snakke med henne men hun er så og si nedfrosset. Jeg roper på kompisen min, og han og kommer. Jeg spør henne hva som er skjedd, hvor lenge hun har ligget der osv. Svaret er at hun har sklidd på isen, besvimt og ligger der en time. Jeg hjelper henne opp, og får henne inn i huset. Kompisen min er med. Ringer søsteren min, siden hun kan med slikt noe hjelpepleier greier. Ambulanse og styr.

Heldigvis gikk det bra. Men, det rare er at de 45 elevene som har gått før meg og kompisen min, ikke gjorde en dritt...

5465643[/snapback]

Meget bra gjort. :thumbup:

Åpen dag i dag. Voksne skulle på kvelden ut på standene. Først var det _1_ time med snakking. Det værste av alt var at de snakket om Teknikk, Industriell Produskjon (TIP), det var de vi som skulle snakke om, ikke de.

Vell, nå er det Xbox med broderen. Snakkes :)

Lenke til kommentar
Altså, sikker mange som "bryr" seg, men jeg fikk internett tilbake etter 5 mnders internetless void :p

Jævlig digg må jeg si

5466345[/snapback]

5 MND?! :eek:

5466399[/snapback]

sir, yes, sir. Jeg flytta med familien til ett hus og der var det ikke inet å få (utjevningskabelen var for gammel og av dårlig kobber og). Så ingen ISPer kunne tilby nett. Så kom Canal Digital og bygde en sentral:D Så jeg får nett gjennom TV kabeln :) Uber digg. Nå skal det spares til WoW kort og games noe jævlig. Jeg har ikke sett min deilige, søte, koselige Ojive på dritt lenge :p (Human warrior lvl52).

Lenke til kommentar
Altså, sikker mange som "bryr" seg, men jeg fikk internett tilbake etter 5 mnders internetless void :p

Jævlig digg må jeg si

5466345[/snapback]

5 MND?! :eek:

5466399[/snapback]

sir, yes, sir. Jeg flytta med familien til ett hus og der var det ikke inet å få (utjevningskabelen var for gammel og av dårlig kobber og). Så ingen ISPer kunne tilby nett. Så kom Canal Digital og bygde en sentral:D Så jeg får nett gjennom TV kabeln :) Uber digg. Nå skal det spares til WoW kort og games noe jævlig. Jeg har ikke sett min deilige, søte, koselige Ojive på dritt lenge :p (Human warrior lvl52).

5466430[/snapback]

Velkommen tilbake da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...