Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ted Bundy - Stop my breathing and slit my throat!! says:

Are you gay?

SmarterChild says:

Do you have a reason to care?

Ted Bundy - Stop my breathing and slit my throat!! says:

Yes, i'm gay.

SmarterChild says:

Hey, that's OK.

Jaja, i går var jeg med snyfreseren og møka snyyy. Men så er det trippelt med sny i dag. Yay.

Lenke til kommentar

Nå er jeg provosert. Riktignok har jeg stått registrert på forskjellige adresser de siste årene, men det forbannede OPPFØLGINGSTJENESTE-kontoret har registrert meg et som beboer i Gamle Oslo. Fysj.

Lurer på hvor mange kroner jeg har kostet dem i unødvendig "oppfølging". Blir gal.

Vil noen forklare hva dette betyr?

Du er registrert med følgende opplæringsrett:Ungdomsrett
Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Her f.eks! :fun:

gleder meg til jeg skal gå hjem nå,  10 minus og storm, tjohei! menne, nå er det vel verst i nord troms/finnmark så vidt jeg vet.

5465464[/snapback]

Blåser såvidt det er her...er så sluffet...når stormene kommer så får vi de aldri :(

Eneste er at det er en kald vind that's all :(

Lenke til kommentar
holy crapz, jeg har visst 2787 poster i ot-baren.. my god.

eller.. 2788 nå da.. :wee:

5465376[/snapback]

Dåbbeltveteeff? Jeg har under 250 :(

Men på en annen side har jeg postet sikkert 100 poster her siden november ;)

Blir skikkelig Ot-zombie om det fortsetter.

Lenke til kommentar

Da har jeg vært ute for noe av det fæleste jeg har vært med på i mitt snart 16 år gamle liv.

En vanlig skoledag. Mye snø er det riktignok. Uansett, ungdomsskolen var sisst ut fra skolen idag. På vei hjem med kompisene hører jeg en lyd, snur meg og ser ei halvveis nedsnødd dame. Jeg springer bort, prøver og snakke med henne men hun er så og si nedfrosset. Jeg roper på kompisen min, og han og kommer. Jeg spør henne hva som er skjedd, hvor lenge hun har ligget der osv. Svaret er at hun har sklidd på isen, besvimt og ligger der en time. Jeg hjelper henne opp, og får henne inn i huset. Kompisen min er med. Ringer søsteren min, siden hun kan med slikt noe hjelpepleier greier. Ambulanse og styr.

Heldigvis gikk det bra. Men, det rare er at de 45 elevene som har gått før meg og kompisen min, ikke gjorde en dritt...

Lenke til kommentar
Da har jeg vært ute for noe av det fæleste jeg har vært med på i mitt snart 16 år gamle liv.

En vanlig skoledag. Mye snø er det riktignok. Uansett, ungdomsskolen var sisst ut fra skolen idag. På vei hjem med kompisene hører jeg en lyd, snur meg og ser ei halvveis nedsnødd dame. Jeg springer bort, prøver og snakke med henne men hun er så og si nedfrosset. Jeg roper på kompisen min, og han og kommer. Jeg spør henne hva som er skjedd, hvor lenge hun har ligget der osv. Svaret er at hun har sklidd på isen, besvimt og ligger der en time. Jeg hjelper henne opp, og får henne inn i huset. Kompisen min er med. Ringer søsteren min, siden hun kan med slikt noe hjelpepleier greier. Ambulanse og styr.

Heldigvis gikk det bra. Men, det rare er at de 45 elevene som har gått før meg og kompisen min, ikke gjorde en dritt...

5465643[/snapback]

Off, fint at du gjorde som du gjorde, da :)

Ketchez, the hero of the day :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...