:---{D Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Yay, da har også jeg 1000 poster i OT. 5465365[/snapback] Nice! Da ringte pizza'n på døra. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvor er denne stormen de maser så mye på om på Tv? 5465456[/snapback] Just google it. Jeg fikk limited edition av Edguys nye album, Rocket Ride, idag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ted Bundy - Stop my breathing and slit my throat!! says: Are you gay? SmarterChild says: Do you have a reason to care? Ted Bundy - Stop my breathing and slit my throat!! says: Yes, i'm gay. SmarterChild says: Hey, that's OK. Jaja, i går var jeg med snyfreseren og møka snyyy. Men så er det trippelt med sny i dag. Yay. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Storm er en fin bil. Skolen blir kanskje stengt i morgen! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Nå er jeg provosert. Riktignok har jeg stått registrert på forskjellige adresser de siste årene, men det forbannede OPPFØLGINGSTJENESTE-kontoret har registrert meg et som beboer i Gamle Oslo. Fysj. Lurer på hvor mange kroner jeg har kostet dem i unødvendig "oppfølging". Blir gal. Vil noen forklare hva dette betyr? Du er registrert med følgende opplæringsrett:Ungdomsrett Endret 19. januar 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Her f.eks! gleder meg til jeg skal gå hjem nå, 10 minus og storm, tjohei! menne, nå er det vel verst i nord troms/finnmark så vidt jeg vet. 5465464[/snapback] Blåser såvidt det er her...er så sluffet...når stormene kommer så får vi de aldri Eneste er at det er en kald vind that's all Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Uff, enda mer lekser. Sitter med matematikken nå. *sukk* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ahh, endelig fikk Lars litt ekstra lagringsplass. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Noen som vet om en synonymordbok på nettet? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 holy crapz, jeg har visst 2787 poster i ot-baren.. my god. eller.. 2788 nå da.. 5465376[/snapback] Dåbbeltveteeff? Jeg har under 250 Men på en annen side har jeg postet sikkert 100 poster her siden november Blir skikkelig Ot-zombie om det fortsetter. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Da har jeg vært ute for noe av det fæleste jeg har vært med på i mitt snart 16 år gamle liv. En vanlig skoledag. Mye snø er det riktignok. Uansett, ungdomsskolen var sisst ut fra skolen idag. På vei hjem med kompisene hører jeg en lyd, snur meg og ser ei halvveis nedsnødd dame. Jeg springer bort, prøver og snakke med henne men hun er så og si nedfrosset. Jeg roper på kompisen min, og han og kommer. Jeg spør henne hva som er skjedd, hvor lenge hun har ligget der osv. Svaret er at hun har sklidd på isen, besvimt og ligger der en time. Jeg hjelper henne opp, og får henne inn i huset. Kompisen min er med. Ringer søsteren min, siden hun kan med slikt noe hjelpepleier greier. Ambulanse og styr. Heldigvis gikk det bra. Men, det rare er at de 45 elevene som har gått før meg og kompisen min, ikke gjorde en dritt... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hva er så vilt med sminke? ØB kan jo bli riktig så fin han, for alt vi vet? 5465348[/snapback] Hvis jeg først skal sminke meg så skal jeg da ta i så det ser helt jævlig ut. Ingen mellomting her nei.. Ketchez: Well done Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Da har jeg vært ute for noe av det fæleste jeg har vært med på i mitt snart 16 år gamle liv. En vanlig skoledag. Mye snø er det riktignok. Uansett, ungdomsskolen var sisst ut fra skolen idag. På vei hjem med kompisene hører jeg en lyd, snur meg og ser ei halvveis nedsnødd dame. Jeg springer bort, prøver og snakke med henne men hun er så og si nedfrosset. Jeg roper på kompisen min, og han og kommer. Jeg spør henne hva som er skjedd, hvor lenge hun har ligget der osv. Svaret er at hun har sklidd på isen, besvimt og ligger der en time. Jeg hjelper henne opp, og får henne inn i huset. Kompisen min er med. Ringer søsteren min, siden hun kan med slikt noe hjelpepleier greier. Ambulanse og styr. Heldigvis gikk det bra. Men, det rare er at de 45 elevene som har gått før meg og kompisen min, ikke gjorde en dritt... 5465643[/snapback] Off, fint at du gjorde som du gjorde, da Ketchez, the hero of the day Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Tror ikke jeg kan kalle meg en helt, det er en menneskelig plikt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Eline: Var bare en sminkediskusjon her en natt også kom jeg med et utsagn med veldig dårlig timing. Har ikke sagt når det skal skje. Haster ikke for min del Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Eline: Var bare en sminkediskusjon her en natt også kom jeg med et utsagn med veldig dårlig timing. Har ikke sagt når det skal skje. Haster ikke for min del 5465686[/snapback] Skjønner virkelig ikke hva som er galt med sminke... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Joda.... Men det er jo bare i OT- Baren jeg poster da, så ekte forumtøs er jeg vel ikke.. 5465338[/snapback] Joda. ^^ Nyeste Lost-episode var sånn passe. Synes det er langt mellom spenningen der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 ketchez, bra gjort. Viser bare litt om hvordan folk er i dag... Diskuterer heller sminke f.eks ... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Syns det er sykt om hvordan mennesket oppfører seg idag Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Syns det er sykt om hvordan mennesket oppfører seg idag 5465890[/snapback] Ja. Hvor man kan voldta folk uten at de bryr seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg