Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Påsan: No! now fuck off!

SmarterChild says: Hey cool it. You don't want me to make you apologize again.

Påsan: you can't make me do nothing

SmarterChild says: Wouldn't you like me to make you do nothing?

Påsan: yeah i would actually

SmarterChild says: I see.

Påsan says: no you don't

SmarterChild says: I don't what, exactly?

Påsan says: see

SmarterChild says: Yes.

Hukommelse er en fin bil. Rød er den.

Fin? Hva er fin?

Ja.

Kan dere ikke lage en egen tråd om smarertchild da? Blir litt mye her i SO om noe som bryr meg oppi tarmen :)

5464536[/snapback]

Om jeg ikke tar helt feil er det vel ditt eget valg om du vil åpne en spoilertag?

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Om jeg ikke tar helt feil er det vel ditt eget valg om du vil åpne en spoilertag?

5464551[/snapback]

Det er ikke bare i spoilertags'ene det nevnes for å si det mildt.

Definitivt populær nok til å få sin egen tråd med andre ord.

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Hjelp: Fort, noen som kan si meg hvilket program jeg kan bruke til å laste musikk fra dataen og sende den som MMS til min mobil?

Alle moderatorer og sladrehanker snur seg vekk, OK?

5464791[/snapback]

er det ikke lettere å sende det som mail? eller laste det opp på et nettsted og laste ned via wap?

Lenke til kommentar

I går var det banken, (og de har fortsatt ikke ordnet opp, men tilbudene fra andre banker strømmer inn i mail-boxen...) i dag er det Utdanningsetaten.

"Da du står uten skoleplass eller læreplass, ber vi deg ta kontakt med oss snarest"

Ja vel? Går jeg ikke på skole heller nå? Og nei, jeg har fkatisk ikke læreplass, og heller ikke tenkt å gå i lære...

"Er du i tvil om hva du skal gjøre? Rådgiver er en del av Oppfølgingstjenesten i Oslo, ta kontakt med rådgiver på skolen hvor du sist var elev".

For det første: Hverken min nåværende eller tidligere skoler har noen rådgiver ansatt av oppfølgingstjenesten. For det andre; hvor har de det fra at jeg plutselig er i tvil?

Alt bunner antagelig ut i at jeg meldte meg opp som privatist. Imidlertid skrev jeg tydelig og klart at jeg gikk på den skolen jeg gjorde- en privat en. Er dette takken for at jeg faktisk ligger forrut - og faktisk går opp som privatist? Nei fy skamme seg.

Totalt fikk jeg TRE konvolutter fra dem i dag, et med ovennevnte brev, et med koder for å søke på offentlige vgs via Vigo.no og et tredje et med en svæææær oversikt over samtlige linjer som finnes på norske vidregående, laget av Aetat, for sikkerhetsskyld. I tillegg sendte de ved en liste over ledige skoleplasser. Elektro blandt annet, men jeg måtte vite at året ikke ville få noen betydning, men det er jo fint å ha et sted å være.

Er det rart slike linjer får uinteresserte elever??

Totalt brukte Utdanningsetaten i Oslo - OPPFØLGINGSTJENESTEN, over femti kroner i porto. Og selvsagt var det trykket med flotte bokstaver OPPFØLGINGSTJENESTEN. Hjelpes, hva trodde postmannen jeg drev med?

Verste av alt er kanskje at det ikke var noe standardbrev, men et brev signert med penn. Herregud, stakkars meg, har tydeligvis et friår jeg... :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...