Ø.B. Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kan dere ikke lage en egen tråd om smarertchild da? Blir litt mye her i SO om noe som bryr meg oppi tarmen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Påsan: No! now fuck off! SmarterChild says: Hey cool it. You don't want me to make you apologize again. Påsan: you can't make me do nothing SmarterChild says: Wouldn't you like me to make you do nothing? Påsan: yeah i would actually SmarterChild says: I see. Påsan says: no you don't SmarterChild says: I don't what, exactly? Påsan says: see SmarterChild says: Yes. Hukommelse er en fin bil. Rød er den. Fin? Hva er fin? Ja. Kan dere ikke lage en egen tråd om smarertchild da? Blir litt mye her i SO om noe som bryr meg oppi tarmen 5464536[/snapback] Om jeg ikke tar helt feil er det vel ditt eget valg om du vil åpne en spoilertag? Endret 19. januar 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kan dere ikke lage en egen tråd om smarertchild da? Blir litt mye her i SO om noe som bryr meg oppi tarmen 5464536[/snapback] OK. Lager en nå... *lage egen tråd* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Nå er jeg hjemme. Klarte å tryne på isen/bratt steinbakketing) og har nå en stor kul på siden av beinet. ( låret ) Mens såklart alle så det Gjør ikke så fryktelig vondt egentlig. Nå skal jeg lage meg kyllingburger og gjøre lekser etter det. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Unnskyld spam, men denne er nyttig for spammen i SO4 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Unnskyld spam, men denne er nyttig for spammen i SO4 5464592[/snapback] Dette er ikke spam men tillatt support eller hva Edit. Northgarden, GI MEG 50 PUSHUPS NÅ! COME ON COME ON! TRY HARDER YOU PANTSY! Endret 19. januar 2006 av Solid Knight Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Edit. Northgarden, GI MEG 50 PUSHUPS NÅ! COME ON COME ON! TRY HARDER YOU PANTSY! 5464615[/snapback] Men....men. Jeg er jo syk jo, magen min er vrengt utover. *Spy Endret 19. januar 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Om jeg ikke tar helt feil er det vel ditt eget valg om du vil åpne en spoilertag? 5464551[/snapback] Det er ikke bare i spoilertags'ene det nevnes for å si det mildt. Definitivt populær nok til å få sin egen tråd med andre ord. Endret 19. januar 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hm... tror jammen meg jeg må få sett den nye Narnia-filmen snart. *ringe kinoen* Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Edit. Northgarden, GI MEG 50 PUSHUPS NÅ! COME ON COME ON! TRY HARDER YOU PANTSY! 5464615[/snapback] Men....men. Jeg er jo syk jo, magen min er vrengt utover. *Spy 5464642[/snapback] Jaså, da skal du bare ta 30 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvor mange "tags" kan man ha i et inlegg? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ingen flere jævla billetter igjen! *begå harakiri* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Dakar liten Skartstad... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Dakar liten Skartstad... 5464733[/snapback] Takk... *snufs* Tror jeg dropper harakiri, verden trenger meg! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 æsj, teite diktanalyse Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hjelp: Fort, noen som kan si meg hvilket program jeg kan bruke til å laste musikk fra dataen og sende den som MMS til min mobil? Alle moderatorer og sladrehanker snur seg vekk, OK? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hjelp: Fort, noen som kan si meg hvilket program jeg kan bruke til å laste musikk fra dataen og sende den som MMS til min mobil? Alle moderatorer og sladrehanker snur seg vekk, OK? 5464791[/snapback] er det ikke lettere å sende det som mail? eller laste det opp på et nettsted og laste ned via wap? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 er det ikke lettere å sende det som mail? eller laste det opp på et nettsted og laste ned via wap? 5464888[/snapback] Nr.2 bruker det selv Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Borte bø. Support her burde egentlig ikke oppfordres, ved nærmere ettertanke. Endret 19. januar 2006 av nerdVANNA Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 I går var det banken, (og de har fortsatt ikke ordnet opp, men tilbudene fra andre banker strømmer inn i mail-boxen...) i dag er det Utdanningsetaten. "Da du står uten skoleplass eller læreplass, ber vi deg ta kontakt med oss snarest" Ja vel? Går jeg ikke på skole heller nå? Og nei, jeg har fkatisk ikke læreplass, og heller ikke tenkt å gå i lære... "Er du i tvil om hva du skal gjøre? Rådgiver er en del av Oppfølgingstjenesten i Oslo, ta kontakt med rådgiver på skolen hvor du sist var elev". For det første: Hverken min nåværende eller tidligere skoler har noen rådgiver ansatt av oppfølgingstjenesten. For det andre; hvor har de det fra at jeg plutselig er i tvil? Alt bunner antagelig ut i at jeg meldte meg opp som privatist. Imidlertid skrev jeg tydelig og klart at jeg gikk på den skolen jeg gjorde- en privat en. Er dette takken for at jeg faktisk ligger forrut - og faktisk går opp som privatist? Nei fy skamme seg. Totalt fikk jeg TRE konvolutter fra dem i dag, et med ovennevnte brev, et med koder for å søke på offentlige vgs via Vigo.no og et tredje et med en svæææær oversikt over samtlige linjer som finnes på norske vidregående, laget av Aetat, for sikkerhetsskyld. I tillegg sendte de ved en liste over ledige skoleplasser. Elektro blandt annet, men jeg måtte vite at året ikke ville få noen betydning, men det er jo fint å ha et sted å være. Er det rart slike linjer får uinteresserte elever?? Totalt brukte Utdanningsetaten i Oslo - OPPFØLGINGSTJENESTEN, over femti kroner i porto. Og selvsagt var det trykket med flotte bokstaver OPPFØLGINGSTJENESTEN. Hjelpes, hva trodde postmannen jeg drev med? Verste av alt er kanskje at det ikke var noe standardbrev, men et brev signert med penn. Herregud, stakkars meg, har tydeligvis et friår jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg