Daniel Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 :!:Blir det ny prosessor nå da? Nopez, den virker enda. Har uansett ikke tenkt å oppgradere maskinvaren min med det første, så bra er det. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 phax + Eline Hæ? Hva? Jeg skjønner ikke hva du mener jeg altså... Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 fUzZy^: Det var godt å høyra Nåken forslag på kva eg kan ta meg til idag ? Kjeder meg.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 fUzZy^: Det var godt å høyra Nåken forslag på kva eg kan ta meg til idag ? Kjeder meg.. Well, erhm, Jess, dudes, dudettes og fuzzy, jeg stikker. SNAKKAS! Woo! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 æææææææ må drikke øl i kveld Det så ille? Okei, nå skal jeg få båten inn til Oslo. Færderseilasen, her kommer jeg... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 fUzZy^: Det var godt å høyra Nåken forslag på kva eg kan ta meg til idag ? Kjeder meg.. Jeg sier det jeg alltid sier: se film. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja det pleier eg og å sei, men no er det ingen filmar igjen her hos meg.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 æææææææ må drikke øl i kveld Det så ille? Ja for meg så. Er et eller anna, gikk bra før men. Vi får prøve på en rolig kveld. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) æææææææ må drikke øl i kveld the horror... the pain... ------- Eline: you tell them girl! ------ edit: *bare synge litt* You and me we'll all go down in history with a sad statue of liberty and a generation that didn't agree.. Endret 9. juni 2005 av phax Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Noen som vil fly med meg? Norsk server, "Pilots Heaven" 129.241.10.249 Er BF 1942 for de som lurer Bruker serveren punkbuster? Noe krøll med Battlefield hos meg, må re-installerre snart. Edit: Hm, var noen timer sida ja. --- Er ihvertfall akkurat ferdig med arbeidsuka på Clas Ohlson, det var gøy. Endret 9. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Føssi, gidder du å laste opp avataren din til forumet? Home.no er dødstregt... Endret 9. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dere siste ord'ere... Dere skulle vel ikke vite om MSN er nede? Har ikke kommet inn i hele dag. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 I dag "jobbet" jeg på lageret, MAO kjørte jekketralle(?) og handlet aluminim til en kjøleblokk. Kostet litt på gulve og slikt. Spiste nettopp en middag på obs kafe (mmm) Og skal kansje se en film på arendal cinema senere i kveld. kort sagt: Jeg digger arbeidsuken her på PSdata Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 I dag "jobbet" jeg på lageret, MAO kjørte jekketralle(?) og handlet aluminim til en kjøleblokk. Kostet litt på gulve og slikt. Spiste nettopp en middag på obs kafe (mmm) Og skal kansje se en film på arendal cinema senere i kveld. kort sagt: Jeg digger arbeidsuken her på PSdata hm, hva er så digg med og jobbe på lager og kjøre jekktralle? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dere siste ord'ere... Dere skulle vel ikke vite om MSN er nede? Har ikke kommet inn i hele dag. I følge statussiden til MSN er alt oppe og går. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dere siste ord'ere... Dere skulle vel ikke vite om MSN er nede? Har ikke kommet inn i hele dag. I følge statussiden til MSN er alt oppe og går. Det står det jo alltid... Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 idag må være den sløveste so4 dagen siden tidenes opprinnelse.. keder meg. er så morsomt hvordan jenter klarere og skylde på meg uansett hva som måtte plage de. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hmm mandela konsert i helga, mange fester... Dette skal bli en tung helg å være edru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg