Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trøtt?! kan noen gi meg litt energi ? :dontgetit:

5459262[/snapback]

What she said.

Lurer nesten på å legge meg ned og sove litt. Men mååå gjøre matte. :(

5459538[/snapback]

Oja faen, har lekser til imogen :hrm:

Får helle gjør de da, blir klokka 18:00 så gjør jeg dem(begging for the clock to stop)

Lenke til kommentar

Må vel kanskje ut å kjøpa no bukser etterpå. Jeg har 1 bukse som det snart er sliti høl i overalt :\

Hvorfor finner jeg ikkeno steder der de selger vanlige olabukser som de gjorde før i tida?

Vil da ikke ha trange drittbukser med fancy dritt på.

Går i flava bukse ting nå, men jeg kan da fan ikke hoppe og klatre så bra som jeg hadde kunni med gymbuksa mi :p

*whine*

Lenke til kommentar
Må vel kanskje ut å kjøpa no bukser etterpå. Jeg har 1 bukse som det snart er sliti høl i overalt :\

Hvorfor finner jeg ikkeno steder der de selger vanlige olabukser som de gjorde før i tida?

Går i flava bukse ting nå, men jeg kan da fan ikke hoppe og klatre så bra som jeg hadde kunni med gymbuksa mi :p

*whine*

5459567[/snapback]

Hva med H&M? Har noen ganske så normale bukser der ;>

Lenke til kommentar

*whine*

5459567[/snapback]

5459582[/snapback]

ORLY? Da får jeg sjekke der da.

nekter å gå i trange homobukser som ca alle i klassen går i.

At jentene går i trange bukser gjør forsåvidt ikkeno da :p

Lenke til kommentar

*whine*

5459567[/snapback]

5459582[/snapback]

ORLY? Da får jeg sjekke der da.

nekter å gå i trange homobukser som ca alle i klassen går i.

At jentene går i trange bukser gjør forsåvidt ikkeno da :p

5459599[/snapback]

Secund that!

Lenke til kommentar

Jo, det gjør noe at alle jenter går i trange bukser. De er ment for tynne mennesker, ikke hvalrossbeist. Det samme gjelder for så vidt trange bukser for gutter, men dette er det ikke særlig mange som går med.

&Denim-kolleksjonen til H&M er verdt å ta en titt på, men jeg fant ikke noe som var til å juble voldsomt over (eneste lyspunkt er det faktum at de har sigarettjeans til gutter, de var ikke særlig pene).

Lenke til kommentar
Sånn, nå er jeg tilbake fra treningen i Vikingskipet. Ikke så fryktelig gøy å løpe rundt og rundt, men jeg har vel godt av det.

Folket har gjort i dag?

5460014[/snapback]

skal du gjøre det i påsken også? :tease:

Skal ser ganske tidig ut når alle sitter inne å nerder, så kommer du løpenes fobi inngansdøra vært X minutt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...