Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

wow, det er lite liv her, jeg har sett på lost in translation nå og dere har bare rukket og komme en side videre..

Den filmen er spesiell. Første gang jeg så den, som var midt på natta og jeg var drit trøtt, sovna jeg. Men jeg fikk sett den på dagtid en gang, helt ferdig, og da var det en helt annen film.

:thumbup:

5458730[/snapback]

Sett den tre ganger nå, veldig bra film. Skjønner at du sovna første gangen du så den :p den krever at du er litt våken når du ser den.

5458766[/snapback]

Har sett den utallige ganger. Herlig herlig herlig, faktisk nummer 10 på topplisten min.

5459101[/snapback]

Og på 1.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg går nå antagelig over til en noe mindre bank, der min far og min mor har sine private kontoer. Der kjenner de oss, og lager neppe styr før beløpene nærmer seg en halv.

5459037[/snapback]

«Handelsbanken – flytter kun hele millioner!»

Jeg har gjentatte ganger foreslått det som slagord for de jeg har kontakt med der, uten nevneverdig gjennomslag, dessverre. :)

(Uten at jeg aner noe om hvilken bank du skal flytte til, riktignok, men samme det.)

Og, til de som klager på at «rike også må følge regler»; dette dreier seg ikke akkurat om brudd på norske lover, men bankenes interne retningslinjer, som Joachim i dette tilfellet ikke skal følge, ikke en helt uvanlig sak.

Lenke til kommentar
Jeg går nå antagelig over til en noe mindre bank, der min far og min mor har sine private kontoer. Der kjenner de oss, og lager neppe styr før beløpene nærmer seg en halv.

5459037[/snapback]

«Handelsbanken – flytter kun hele millioner!»

Jeg har gjentatte ganger foreslått det som slagord for de jeg har kontakt med der, uten nevneverdig gjennomslag, dessverre. :)

(Uten at jeg aner noe om hvilken bank du skal flytte til, riktignok, men samme det.)

Og, til de som klager på at «rike også må følge regler»; dette dreier seg ikke akkurat om brudd på norske lover, men bankenes interne retningslinjer, som Joachim i dette tilfellet ikke skal følge, ikke en helt uvanlig sak.

5459167[/snapback]

Weell, du gjettet nå riktig bank da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...