Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rike mennesker bør få det som de vil, om de så må bryte alle regler.

5458894[/snapback]

Absolutt. I banken har ikke kråkene på gulvet noe som helst de skal ha sagt, jeg er ikke kunde i en bank av veldedighet til banken, men på grunn av fordelene ved det, da skulle det bare mangle at de klarer å oppvise litt service og velvillighet. Jeg har fått en grei ordning lokalt her, snakker kun med den lokale banksjefen, hun ordner alt for meg. Dette handler ikke om å bryte regler, men om å strekke seg litt for å hjelpe en god kunde.

Lenke til kommentar

Da var jeg back!

Ser ut som det var noe feil med brukeren min.

Og mye rart hadde skjedd, men nå er pkmb sletta, og jeg er themanfrom(har søkt om å bytte nick)

Men skjer?

Jeg blir offline i 10min(vi har ikke router her :p)

Edit Så fikk jeg de 30% fra pkmb da, som jeg ba om ( :dontgetit: ) :p

Endret av themanfrom
Lenke til kommentar
Joachim. Det virker mer som om hun har regler hun må holde seg til

5458943[/snapback]

Regler som ikek skal benyttes av meg, da min far tidligere har skrevet under på at de ikke gjelder meg? Joda. Fint å bli belemret med regler som ikke gjelder deg.

5458970[/snapback]

Hadde ein nesten heilt lik episode med Sparebank1. Hoppet derfra med ein gang.

Lenke til kommentar

Rike mennesker bør etterhvert leve som helt vanlige mennesker, forholde seg like mye til regler som alle andre. Bare fordi de har penger trenger ikke bety at de kan gjøre noe som ikke blir respektert av et visst flertall. Penger bruker man mest til å bytte til seg noe. Helst ikke bytte det mot at noen lar deg bryte en regel...

Lenke til kommentar
Rike mennesker bør få det som de vil, om de så må bryte alle regler.

5458894[/snapback]

Absolutt. I banken har ikke kråkene på gulvet noe som helst de skal ha sagt, jeg er ikke kunde i en bank av veldedighet til banken, men på grunn av fordelene ved det, da skulle det bare mangle at de klarer å oppvise litt service og velvillighet. Jeg har fått en grei ordning lokalt her, snakker kun med den lokale banksjefen, hun ordner alt for meg. Dette handler ikke om å bryte regler, men om å strekke seg litt for å hjelpe en god kunde.

5458971[/snapback]

Jeg går nå antagelig over til en noe mindre bank, der min far og min mor har sine private kontoer. Der kjenner de oss, og lager neppe styr før beløpene nærmer seg en halv.

(Bedriftskontoene hadde vi allerede vurdert å flytte, men nå kan hun godeste fjompenissen få skylden for å miste oss).

Regler er greit det, men da får de brukes overfor de de skal brukes overfor, og ikke for andre.

Lenke til kommentar
wow, det er lite liv her, jeg har sett på lost in translation nå og dere har bare rukket og komme en side videre..

Den filmen er spesiell. Første gang jeg så den, som var midt på natta og jeg var drit trøtt, sovna jeg. Men jeg fikk sett den på dagtid en gang, helt ferdig, og da var det en helt annen film.

:thumbup:

5458730[/snapback]

Sett den tre ganger nå, veldig bra film. Skjønner at du sovna første gangen du så den :p den krever at du er litt våken når du ser den.

5458766[/snapback]

Har sett den utallige ganger. Herlig herlig herlig, faktisk nummer 10 på topplisten min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...