Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

nå begynner jeg å bli veldig lei av den f*rbanna lungebetennelsen :realmad:

er snart inne i femte uka, og har gått på 3 forskjellige medisiner. ingen av dem virker noe særlig. virker som jeg har fått en slags motstandsdyktig lungebetennelse som ingenting tar.. :ermm: får ikke sove heller. jaja får bare håpe jeg blir bedre snart....... velvel, jeg stikker snart på skolen.. later homies! ( begynner kl 1500 :p ) imorra begynner jeg kl 1400, mandag, tirsdag og fredag = fri.

:D :D :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom hjem fra skolen for en halvtime siden, og skal på jobb om et kvarter. Nå begynner jobbhelvetet jeg har gruet meg til:Skal jobbe hver kveld (utenom noen få unntak) etter skolen i en hel måned, pluss helgene og varetelling noen søndager. Hvis ikke jeg er rik i februar, er det noe alvorlig galt. :p

Lenke til kommentar
wow, det er lite liv her, jeg har sett på lost in translation nå og dere har bare rukket og komme en side videre..

Den filmen er spesiell. Første gang jeg så den, som var midt på natta og jeg var drit trøtt, sovna jeg. Men jeg fikk sett den på dagtid en gang, helt ferdig, og da var det en helt annen film.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Ah, minigulerøtter. :) Mmmm.

Og saft da. Og lekser, OG MacGyver.

5458593[/snapback]

Hørtes jo utrolig effektivt ut :p

Nå må jeg snart gå å lage middag og så ta bussen til jobb ti over fire. Så utrolig kjipt :( Har heller lyst å daffe med venner i kvell.

Edit: Var så lite aktivitet her nå at jeg tror heller jeg går og ser siste 5 min av MacGyver :!:

Endret av Øssa
Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra øvelseskjøring. Det var en flott tur, og jeg er begynt å venne meg til min gamle Ford sierra 87m. Når jeg skal ta en u-sving må jeg svinge rattet utrolig mye pga. ingen servo. Så fant jeg ut at det er lov å øvelseskjøre med passasjerer, som er bra :)

Lenke til kommentar
wow, det er lite liv her, jeg har sett på lost in translation nå og dere har bare rukket og komme en side videre..

Den filmen er spesiell. Første gang jeg så den, som var midt på natta og jeg var drit trøtt, sovna jeg. Men jeg fikk sett den på dagtid en gang, helt ferdig, og da var det en helt annen film.

:thumbup:

5458730[/snapback]

Sett den tre ganger nå, veldig bra film. Skjønner at du sovna første gangen du så den :p den krever at du er litt våken når du ser den.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler alle som kan, og kvitte seg med DnB Nor. Er det noen som klarer å rote det til og ha maktsyke enkeltpersoner ansatt, så må det være dem.

Joachim kommer inn, trekker sin kølapp.

"Hei, kan jeg hjelpe deg" sier en hjelpsom dame, og jeg blir geleidet inn på et kontor.

"Hei, jeg skal overføre kr X fra denne kontoen(gir henne kontonummeret til en bedriftskonto som tilhører meg) til brukskontoen min.

"ja, da skal vi se her"

"Fint!"

"Neeeei, her står det at du ikke har noen rett til å disponere denne kontoen alene"

"Nei, nå skal du høre her", sier jeg, vennlig, da dette har skjedd et par ganger før, "dere har det med å mene det, men sist fikk jeg banksjefen din til å gå inn i et system du ikke har tilgang til, så fant de ut at det var greit"

"Det var før, nå har vi bare et system!" forteller hun, og ser ned på meg.

"Kanskje du kan hente banksjefen din da?" spør jeg, fortsatt blid og nøytral i stemmen

"Nei, han er ikke på jobb i dag"

"Nei vel, da får vi ringe ham da"

"Nei du lille venn(jeg mener, hvem sier lille venn til meg?), det går nok ikke"

"Kanskje du kan finne ut hvem det er som har lagt inn at jeg liksom ikke skal disponere denne kontoen da"

"Nei, det står det ikke", sier hun, og begynner og bli lei

"Kan du i det minste da overføre kr. Y fra min personlige kapitalkonto da" spør jeg, for å gjøre det enklere for henne.

"Nei, her står det det samme, du mistet rettighetene til denne kontoen samtidig med den andre(30.11, om noen skulle lure).

"Vær vennlig å ring kunderådgiveren min på Xy(lokale bankkontoret)"

"Ha, du har ingen kunderådgiver, står det her"

"Du får ringe ned til sjefen på Xy da"

"Jeg foreslår du ghår og setter deg i venteområdet og tar en kopp kaffe jeg", sier hun, og viser meg bort, samtidig som hun beholder kortet.

Jeg venter i tyve minutter, før hun kommer opp. "nei du, dette går visst ikke" forteller hun, temmelig blid, "men jeg har laget en sak på det, men da trenger jeg nummeret til vergen din". Joda, hun får det, og jeg ber henne ringe det med en gang, så vi får det unnagjort. "Nei du, det går nok ikke", sier hun, og småler og smiler til meg, "nå må du roe deg ned litt"

"Jasså" sier jeg, "nå har du nettopp mistet en bedriftskunde med omsetning på kr X, og med et LÅN HOS DERE på kr Z", sier jeg, og går fornærmet ut.

Jeg kan ikke fordra slike kundekonsulenter som tror at bare fordi de nettopp har fått seg jobb i en bank, skal kunne gjøre livet surt for kundene sine. Noen har mer behov enn andre til å vise makt. Da er ikke kundekonsulent i bank det du bør bli.

Jocke har nå bedt om tilbud på sine banktjenester fra et par mindre banker. Ikke f. om jeg vil ha noe mer med DnB å gjøre. (Bortsett fra at AmEx i No er DnB, men det får så være).

Maken til bank.

(Takker på forhånd for utblåsningen, dette var mentalt godt for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...