Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey whiners, her våknet man til uinteressant skolesnakk, litt mindre interessant whinepreik og @kd som prøver å forsvare innleggene sine :wee:

 

Så nettopp Mystic River, en skikkelig godbit av en film, anbefales til de som setter pris på skikkelig skuespill. Sean Penn er overlegen.

 

Måtte alle har lykke til på eksamen (kanskje mest deg, Skurupu, kjipt å komme opp i språk), og god helg til resten. Jeg legger meg igjen.

 

Toodel-oo.

Lenke til kommentar
[...] og @kd som prøver å forsvare innleggene sine :wee:

Ikke bare mine, men innleggene til de andre som poster om skole. Jeg er sinnsykt lei av folk som hele tiden skal klage på at vi gjør det! Det er kategorier for det meste på forumet, men blir det klaget på at det diskuteres her? Nei, det blir det ikke...

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Ikke bare mine, men innleggene til de andre som poster om skole. Jeg er sinnsykt lei av folk som hele tiden skal klage på at vi gjør det! Det er kategorier for det meste på forumet, men blir det klaget på at det diskuteres her? Nei, det blir det ikke...

Moderatorstatus er tingen, hvis du blir moderator kan du luke ut all dritten du ikke liker.

Lenke til kommentar
/[etallica' date=09/06/2005 : 15:53]
Ikke bare mine, men innleggene til de andre som poster om skole. Jeg er sinnsykt lei av folk som hele tiden skal klage på at vi gjør det! Det er kategorier for det meste på forumet, men blir det klaget på at det diskuteres her? Nei, det blir det ikke...

Moderatorstatus er tingen, hvis du blir moderator kan du luke ut all dritten du ikke liker.

Dommedag..

Lenke til kommentar
[...] og @kd som prøver å forsvare innleggene sine :wee:

Ikke bare mine, men innleggene til de andre som poster om skole. Jeg er sinnsykt lei av folk som hele tiden skal klage på at vi gjør det! Det er kategorier for det meste på forumet, men blir det klaget på at det diskuteres her? Nei, det blir det ikke...

Hvis det blir vedtatt av de som styrer (modz) at det ikke er lov å snakke om Ringenes Herre-filmene i Filmprat-tråden, da snakker man ikke om Ringenes Herre, så enkelt er det.

Du skal faktisk få lov til å mene akkurat hva du vil om reglene her på forumet, bare du følger de. Når en egen kategori for skolepreik blir opprettet tar man et hint og gir seg med skolepreiket i SO4.

Lenke til kommentar
Hvis det blir vedtatt av de som styrer (modz) at det ikke er lov å snakke om Ringenes Herre-filmene i Filmprat-tråden, da snakker man ikke om Ringenes Herre, så enkelt er det.

Du skal faktisk få lov til å mene akkurat hva du vil om reglene her på forumet, bare du følger de. Når en egen kategori for skolepreik blir opprettet tar man et hint og gir seg med skolepreiket i SO4.

Det er ikke bestemt av moderatorer at skolepreik ikke kan være i SO4. Stemmer, det finnes en kategori for skole. Du (og andre) snakker stadig om filmer/serier, skal jeg da kjefte på dere og henvise dere til Film/TV-kategorien?

 

SO4 er for snakk om alt mulig!

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Moderatorstatus er tingen, hvis du blir moderator kan du luke ut all dritten du ikke liker.

Dommedag..

Jeg har aldri sagt at jeg har noe i mot at folk snakker om ting som det finnes kategori for, så jeg vet ikke helt hvordan du kom med den tanken.

 

Hadde jeg vært moderator, noe jeg aldri kommer til å bli og faktisk ikke ønsker å bli, så hadde jeg selvføglelig ikke slettet poster i SO4 om ting som det finnes en egen kategori for.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...