Torjus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Try this one: 85.165.238.197 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) pimpslap `em all. Jepp. BBQ! np: Sløv Uten Dop Edit: I want to fly, fly away into eternity with Neptun_ Endret 9. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som vil fly med meg? Norsk server, "Pilots Heaven" 129.241.10.249 Er BF 1942 for de som lurer Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som vil fly med meg? Norsk server, "Pilots Heaven" 129.241.10.249 Er BF 1942 for de som lurer Wrong version! Hvilken version er det? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Fuzzy: kvifor er ikkje serveren oppe ? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som vil fly med meg? Norsk server, "Pilots Heaven" 129.241.10.249 Er BF 1942 for de som lurer Jeg blir med Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ahh, har vært å kjørt gocart og spist pizza-buffet med klassen nå. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Sitter her med en prosjekt oppgave. Det er kjempegøy. Har egnetlig ikke noe å si, det regner bøtter og spann ute. Endret 9. juni 2005 av Strategery Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 føler jeg stryker på fagprøven siden jeg ikke orker å gjøre noe. Fuck depping Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hey whiners, her våknet man til uinteressant skolesnakk, litt mindre interessant whinepreik og @kd som prøver å forsvare innleggene sine Så nettopp Mystic River, en skikkelig godbit av en film, anbefales til de som setter pris på skikkelig skuespill. Sean Penn er overlegen. Måtte alle har lykke til på eksamen (kanskje mest deg, Skurupu, kjipt å komme opp i språk), og god helg til resten. Jeg legger meg igjen. Toodel-oo. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du har bare krav på varselbrev hvis du ligger ann til stryk Ikke hvis man går på ungdomsskolen, da har man krav på varselbrev hvis man skal bli satt ned. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som vil fly med meg? Norsk server, "Pilots Heaven" 129.241.10.249 Er BF 1942 for de som lurer Wrong version! Hvilken version er det? Er vel 1.61 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Grr.. Kvaliteten på So4 er under null snart. kaste stein i glasshus tralalala Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ahhhh Ferie... hmmm jeg ble spurt om jeg ville være med til Ulsteinvik i helga! Av alle ting.. Høres ut som et saklig sted Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) [...] og @kd som prøver å forsvare innleggene sine Ikke bare mine, men innleggene til de andre som poster om skole. Jeg er sinnsykt lei av folk som hele tiden skal klage på at vi gjør det! Det er kategorier for det meste på forumet, men blir det klaget på at det diskuteres her? Nei, det blir det ikke... Endret 9. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ikke bare mine, men innleggene til de andre som poster om skole. Jeg er sinnsykt lei av folk som hele tiden skal klage på at vi gjør det! Det er kategorier for det meste på forumet, men blir det klaget på at det diskuteres her? Nei, det blir det ikke... Moderatorstatus er tingen, hvis du blir moderator kan du luke ut all dritten du ikke liker. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 /[etallica' date=09/06/2005 : 15:53] Ikke bare mine, men innleggene til de andre som poster om skole. Jeg er sinnsykt lei av folk som hele tiden skal klage på at vi gjør det! Det er kategorier for det meste på forumet, men blir det klaget på at det diskuteres her? Nei, det blir det ikke... Moderatorstatus er tingen, hvis du blir moderator kan du luke ut all dritten du ikke liker. Dommedag.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 [...] og @kd som prøver å forsvare innleggene sine Ikke bare mine, men innleggene til de andre som poster om skole. Jeg er sinnsykt lei av folk som hele tiden skal klage på at vi gjør det! Det er kategorier for det meste på forumet, men blir det klaget på at det diskuteres her? Nei, det blir det ikke... Hvis det blir vedtatt av de som styrer (modz) at det ikke er lov å snakke om Ringenes Herre-filmene i Filmprat-tråden, da snakker man ikke om Ringenes Herre, så enkelt er det. Du skal faktisk få lov til å mene akkurat hva du vil om reglene her på forumet, bare du følger de. Når en egen kategori for skolepreik blir opprettet tar man et hint og gir seg med skolepreiket i SO4. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Hvis det blir vedtatt av de som styrer (modz) at det ikke er lov å snakke om Ringenes Herre-filmene i Filmprat-tråden, da snakker man ikke om Ringenes Herre, så enkelt er det. Du skal faktisk få lov til å mene akkurat hva du vil om reglene her på forumet, bare du følger de. Når en egen kategori for skolepreik blir opprettet tar man et hint og gir seg med skolepreiket i SO4. Det er ikke bestemt av moderatorer at skolepreik ikke kan være i SO4. Stemmer, det finnes en kategori for skole. Du (og andre) snakker stadig om filmer/serier, skal jeg da kjefte på dere og henvise dere til Film/TV-kategorien? SO4 er for snakk om alt mulig! Endret 9. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Moderatorstatus er tingen, hvis du blir moderator kan du luke ut all dritten du ikke liker. Dommedag.. Jeg har aldri sagt at jeg har noe i mot at folk snakker om ting som det finnes kategori for, så jeg vet ikke helt hvordan du kom med den tanken. Hadde jeg vært moderator, noe jeg aldri kommer til å bli og faktisk ikke ønsker å bli, så hadde jeg selvføglelig ikke slettet poster i SO4 om ting som det finnes en egen kategori for. Endret 9. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg